“Herlig sted på Centralstasjonen”
Anmeldelse av The Bishops Arms

The Bishops Arms
Vurdert som nr. 374 av 3 651 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 14. januar 2019

Helt ok pub, og et kjent varemerke i Sverige. Pubmaten er veldig bra, og Fish & Chips kan anbefales på det varmeste, men også burgerene er bra.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 144Bj_rn_A

Anmeldt 5. mars 2018

Her finner du utrolig mye godt øl! Ulike øl på tapp varierer fra måned til måned tror jeg. De i baren ga meg tips til øl ut i fra hva jeg sa jeg likte, og de falt i smak! God service.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, hermanskog
Anmeldt 27. august 2017

Britiskinspirert bar med hyggelig betjening.
Masse sitteplasser og bra ølutvalg. Fantastisk fish and chips!

Dato for besøk: august 2017
Takk, André L
Anmeldt 15. juli 2015

Dumpet innom for kun mat. Menyen var enkel, men helt greit for oss som var ute etter litt mat raskt. Overfritert fish n'chips, i tillegg må chipsen ha vært fritert flere ganger. Spareribsen var overmarinert og smakte vel bare marinade... Ingen servitører kom heller innom oss. Sikkert best å holde seg til ølservering her, styr unna maten!

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, Annemor333
Anmeldt 16. september 2012

Masse godt øl i den stilen jeg liker. Mikkeller, brew Dog, Omnipollo, Oscar Blues Brewery og mange andre viktige amerikanske mikrobryggerier. Besøkte Linnegatan to ganger under min to netter i Sthml. Akkuratt har mer whiskey og tradisjonell ølkart mens Bishops har mer trendyere øl. Jeg savner Ægir, Kinn, Nøgne Ø og Haandbryggeriet på begge steder. Bishops har faktisk Ægir og Nøgne ø, men kun en av hver. På Akkuratt ( som har fått navnet etter et besøk i Norge og når han kom tilbake så ville han ha et norsk navn på A fordi det ligger først i telefonkatalogen, og så ble det Akkuratt) kom det inn to svenske hvor den ene hadde en Nøgne Ø jakke.
Bishops er en god Pub. Har vært på en i Karlstad også og liker stilen.

Takk, bartevoks

Reisende som så på The Bishops Arms, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i The Bishops Arms? Del dine erfaringer!