“Vi må ta vare på pubkulturen!”
Anmeldelse av The Bishops Arms

The Bishops Arms
Vurdert som nr. 374 av 3 647 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Britisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted sentralt i Stockholm. Godt utvalg av øl og god pubmat. BBQ Ribeye og pils...kan ikke bli bedre! Altfor mange av disse "tradisjonelle" pubene forsvinner, både i Norden og i England, det er trist. Vi må ta vare på den uformelle pubkulturen!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, a_spantax

Anmeldt 14. januar 2019

Helt ok pub, og et kjent varemerke i Sverige. Pubmaten er veldig bra, og Fish & Chips kan anbefales på det varmeste, men også burgerene er bra.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 144Bj_rn_A
Anmeldt 5. mars 2018

Her finner du utrolig mye godt øl! Ulike øl på tapp varierer fra måned til måned tror jeg. De i baren ga meg tips til øl ut i fra hva jeg sa jeg likte, og de falt i smak! God service.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, hermanskog
Anmeldt 27. august 2017

Britiskinspirert bar med hyggelig betjening.
Masse sitteplasser og bra ølutvalg. Fantastisk fish and chips!

Dato for besøk: august 2017
Takk, André L
Anmeldt 15. juli 2015

Dumpet innom for kun mat. Menyen var enkel, men helt greit for oss som var ute etter litt mat raskt. Overfritert fish n'chips, i tillegg må chipsen ha vært fritert flere ganger. Spareribsen var overmarinert og smakte vel bare marinade... Ingen servitører kom heller innom oss. Sikkert best å holde seg til ølservering her, styr unna maten!

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, Annemor333

Reisende som så på The Bishops Arms, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i The Bishops Arms? Del dine erfaringer!