Anmeldt 23. november 2017

Jeg har bodd på flere hundre hoteller i mitt liv. Jeg har aldri opplev maken til elendig frokost, Dårlig utvalg av brød, Lite utvalg av tradisjonelle påleggssorter, Ikke severing av appelsinjuice
Elendig service og forståelse hos betjeningen for klagingen på frokosten.
Alle eggene både de hard kokt og bløt kokte vare like harde. Kokken mente at bløtkokte egg skal kokes i min 7. minutter. Fantastisk fagkunnskap ble vist
Jeg synes kveldsmenyen var dårlig og hadde intet tilbud om tradisjonelle retter.

• Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, 118olafv
Jenny B, Manager på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2017

Hej,

Tack för att du tagit dig tid att förse oss med feedback om din vistelse här på Hobo och för att du delar den här på Tripadvisor.

Det är verkligen tråkigt att höra om du upplevelse på frukosten. Vi har ett annorlunda frukostkoncept med annat utbud än det traditionella, men självklart ska det vi erbjuder vara av allra högsta kvalitet. Vi välkomnar din feedback och kommer vidta nödvändiga åtgärder.

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh Jenny & team Hobo

Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. Kort vei til alt. Grei pris, til hva du får. Nydelig frokost, litt utenom det vanlige. Litt mørke speil på bad og rom, er eneste negative! Tips: sett inn sminkespeil/lys. Koselig å sitte i baren på kvelden. Hyggelig betjening.

Opphold: juli 2017, reiste med venner
Takk, Grye2013
Anmeldt 2. november 2017

Hobo er vel det fresheste hotellet i Stockholm om dagen. Lekker mat, kule rom, vennlig betjening og perfekt lokasjon. Alt er moderne, men beholder likevel sjarmen sine mange retrokonsepter.

Jeg lurer på om jeg har funnet mitt nye hjem i Stockholm?

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Henric J
Jenny B, Manager på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Hej Henric J!

Tack för din fina feedback och för att du delar den här på Tripadvisor! Vad glada vi blir att höra att du kände dig som hemma och att du haft det bra! Det värmer verkligen och vi hoppas att vi ses snart igen!

Ta hand om dig!

/Jenny & team Hobo

Anmeldt 25. oktober 2017

Riktig gjennomført design over hele linja! Veldig nice "lifestyle hotel" og riktig sweet frokost ;)
Ja det var jo en riktig herlig opplevelse fra man sjekket inn til man sjekket ut... Fantastisk bra service, mat, design, rent og pent. Tilbake hit kommer vi helt klart! Five stars feeling!!

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Takk, sindre74
Jenny B, Manager på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2017

Hej sindre74!

Tack för dina fina ord och för att du tagit dig tid att skriva om din vistelse hos oss här på Hobo! Vi är så glada att du trivdes och hade det bra!

Hoppas att vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka igen!

Ha det gott!

/Jenny & Team Hobo

Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Bra hotell veldig sentralt.
Enkel og grei frokost. Må bestilles i tillegg. Bar, som stengte kl 01:00, og var kanskje noe ivrige på å fortelle oss at nå var det stengt. Kunne ta med drikke tilbake på rommet om det var ønskelig.
Siden vi var flere sammen, hadde det vært hyggelig å kunne vært noe lenger, siden dette var eneste plassen en kunne oppholde seg utenom rommene.
Rommene var fine, og sengene gode.
Alt i alt et bra hotell.

Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, Aslei63
Jenny B, Manager på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Hej Aslei63!

Tack snälla du för din feedback! Det gläder oss att ni hade en fin vistelse och vi uppskattar även din feedback angående möjligheter att sitta kvar i sällskap även efter stängningstid. Vi tar med oss detta framåt och kommunicerar vidare till baren.

Hoppas att vi ses igen snart!

Bästa hälsningar,
Jenny & team Hobo