4 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Expedia.comUSD 142
ZenHotels.comUSD 146
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt. Rom var rent og nyoppusset. Resepsjon var hyggelig og hjelpsom. Paraply på rom er en bra ide!
Veldig kjekt og fint interiør overalt på hotellet.
Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Azil5891
Pontus L, Front Desk på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kära Elizaveta Y,

Vad kul att du hade en fin vistelse på Hobo Hotel!

Vi vill tacka så mycket för att du tagit dig tid att skriva ett par rader om oss, det uppskattar vi verkligen!

Hoppas att ni snart är tillbaka i Stockholm och hos oss på Hobo! =)

Xoxo,
Pontus, Front Desk

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Vi er veldig fornøyd etter å ha bodd her i tre netter; hotellets gjennomførte, originale stil, sentrale beliggenhet, vennlige personale og gode frokost er grunnene til det.

Rom, inventar og detaljer er preget av høy kvalitet. Her kan man gå på jakt etter kule detaljer, både på rommet, i resepsjonen og i barområdet. Dette er et hotell med et grønt fokus som tilbyr noe annet enn mange andre standardhoteller.
Det har slått oss at det kanskje er hotellets yngre gjester som både legger merke til og setter mest pris på alle de unike detaljene hotellet tilbyr.
Vi har blitt møtt av serviceinnstilte og hyggelige medarbeidere ved alle våre henvendelser. Frokosten her er også med på å dra opp helhetsinntrykket av Hobo; her er alt ferskt og nylaget. Vi falt blant annet for omeletten med friske grønnsaker og scone’n med friske bær.
Vi satte også stor pris på det trådløse lydanlegget som rommet var utstyrt med.
Dette er et sted man får lyst til å komme tilbake til.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Explore722116
MadeleneE52, Front Desk på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hej!

Tack för att du tagit dig tid att skriva om din vistelse hos oss på Hobo. Det är roligt att se att ni trivts så bra att vi vill komma tillbaka! Det vill vi såklart att ni gör snart.

Ha en härlig dag!
Hälsningar
Team Hobo

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Booket superior rom her igjennom hotellets egne sider. Gjorde en feil i bestillingen som løste seg fint med en telefon rett til hotellet, hyggelig og rask service. Hotellet ligger ganske sentral, i ett en smule turistifisert området. Parkering rett over hotellet i parkeringshus kostet 260 SEK fra kl 18 til 10 neste dag. Var vanskelig og parkere for avlastning av bagasje etc da plassen utenfor var 100% okkupert av taxis, tror ikke de kunne stå der?
Resepsjon og bar/resturant området sklir inn i hverandre. Minimalt hipsterish innredet med mye planter hengende fra taket. Dette er også hotellets eneste oppholdsrom, så det føles litt trangt. Service ved check-in
var veldig hyggelig 5/5.
Gangene i hotellet 11 etasje var nice med fototrykk av skog på veggene.
Superior rommene var ikke som jeg hadde sett på nett, så her er det flere varianter og løsninger for samme romtype. Litt skuffende egentlig. Alt greit innredet, men ingen wow factor for meg. Sengene var ikke spesielt bra, her får de 3/5 av meg. Enkle og harde senger. De får pluss for stor og bra tv, men jeg så at denne størrelsen også varierer på samme type rom?
Frokosten var grei utifra konseptet som jeg har vært borti før fra andre hotell, sparsommelig men bra kvalitet. Du lager din egen sandwich og med litt ekstra egg, kaker og diverse. Alt annet enn svart kaffe må du betale mer for, noe jeg ikke er helt tilhenger av.
Plassen for servering var også veldig liten, så med mange gjester så ser jeg for meg at dette er litt kaos. Alt i alt så blir det 4/5, medregnet beliggenhet og pris. Designhotell eller økohotell er det nok ikke, men passer sikkert hipsters i sin beste alder. Hotellet er rimelig instavennelig. Bildene er fra rom 118

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, EvenStevensen
Madelene E, Front Desk på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2018

Bästa G O,
Tack så mycket för att du tagit dig tiden att skriva om din vistelse hos oss på Hobo! Det betyder mycket för oss att höra från våra gäster vad de är nöjda med, och vad vi kanske kan förbättra. Vi tar åt oss av dina åsikter och är väldigt glad att du med allt inräknat verkar var väldigt nöjd med din vistelse.

Vi längtar tills vi kan välkomna er tillbaka till oss!
Varma hälsningar
Madde

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig kult hotell, sentralt beliggenhet. Kommer definitivt til å bo her igjen! Hyggelig betjening og gode drinker i baren. Rommene var utrolig kule, med kult design og vannpistol på badet. Savnet kjøleskap/minibar.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Siljebr
Frida W, Front Desk Agent på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2018

Hej Silje,

tack för din härliga recension!

Vi är glada att du trivdes och the Hobo-style ;)

Varmt välkommen åter!
Xoxo, Frida

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Kult hotell med hipt interiør midt i Stockholm, gåavstand til stort sett alt. Rett ved drottninggatan med mange handlemuligheter og få meter fra Gamla Stan. Hotellet har også restaurant og bar. Oppbevaringsmuligheter for baggasje etter utsjekk.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, martep2018
Frida W, Front Desk Agent på Hobo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2018

Tjena Marte,

vad kul att du gillade Hobo! Vi gillade att ha er här :)

Tusen tack för din recension & varmt välkommen åter!

Ha det bäst!
//Frida & Team Hobo