Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Fine rom, rent og pent. Svært bra beliggenhet. Lett å finne frem i resten av byen både til fots og via t bane. Et rolig område uten støy og ubehagelige opplevelser. Meget hyggelig betjening som gjerne hjelper til.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, C848VRsteves
Anmeldt 21. november 2015

Høflig og grei betjening. Anbefales. Sentralt og passer perfekt for de som skal i globen på konserter eller hockeykamper. Kan komme og gå som en vil. Butikk,shopping og alt rett utafor dra. 200,meter til undergrunnsbanen

Dato for oppholdet: november 2015
Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, janjV3282JP
Anmeldt 21. september 2015 via mobile enheter

Hadde bestillt dobbeltrom med eget bad, som var romslig og rent. Ingen vindu på rommet (som sto i informasjonen på nettsiden) men fint helbilde på veggen slik at vi ikke følte oss innestengt. Var 2 minutter fra T-banen og dermed lett å komme fram til Globen, Gamle Stan og Sentrum. Bra WIFI men ingen/dårlig mobildekning på rommet siden den ligger i "kjelleren". Får mye for penger og kan absolut anbefales.

1  Takk, ClaudiaNvH
Anmeldt 19. september 2015

Perfekt for overnatting i forbindelse med konsert i Globen. Det vi trengte var en seng og sove i. Vi fikk også mulighet for matlaging. Sengene var gode, kunne vært bedre lufting i rom, men helt ok for en natt.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, 113turidj
Anmeldt 5. september 2015 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet, nære t-bane. Masse restauranter og butikker i nærheten.
Vi har vært her 2 ganger. God servise her.
Anbefales virkelig. Perfekt for venneturer. Man kan ligge alle på samme rom i gode senger.

Et lite minus, er at det er dårlig vasket på rommene og i dusjen.

3  Takk, 848beaten