“Supert!”

God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi bestilte 10 retters meny og fikk vin etter hvert. Her var det lite lokale hvor du fikk kontakt med sidebordet underveis. Kelneren var veldig hyggelig. Det var en variert meny, der hvileretten med sorbet ikke må glemmes. Her fikk vi som gjester litt tid mellom rettene. Det er veldig bra. Vi har vanskelig for å velge hva som var best, men hjortefileten var utrolig. Gjøkalvcarpachioen var også uforglemmelig. Men alt var bra. Vi kommer gjerne tilbake!!

1  Takk, Ingrid C

Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig og oppmerksomt personale fra vi kom til vi gikk. Liten og koselig innredet restaurant. Både kalven og hjorten smakte aldeles nydelig.

2  Takk, Marianne B
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Grei mat, men for lite..ble ikke mett av forrett, hovedrett og dessert.. restauranten var koselig men mååå bli kvitt plagsomme bananfluer

Takk, Marianne B
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Hygglig og rask servering. Kunskapsrik servitør. Gikk for 4 retters classic. Torsken var perfekt. Kalve koteletten var litt sei. Hyggelig lokale. Anbefales.

Takk, Arne L
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, meget hyggelig betjening og utsøkt vinkart. I utgangspunktet ikke veldig barnevennlig restaurant, men kidsa likte alle rettene de smakte på. Umulig å velge feil på menyen. Alt er godt!

1  Takk, Vegard J

Reisende som så på Mancini, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Mancini? Del dine erfaringer!