“Strålende!”

God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Et herlig måltid med deilige retter og veldige gode viner til! God stemning, hyggelige servitører og avslappet stemning. Definitivt et sted jeg vil anbefale!!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, vivicsbra

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Min kone og jeg skulle møte gamle venner i Gamla Stan. Vi ville ha lunch og gikk til nærmeste sted fra stedet vi møttes. For et lykketreff.
Dagens lunch med fast forrett (en velsmakende suppe med «sting») og to valg (fisk / kjøtt) som hovedrett + vegetarrett som eget valg. Vi valgte de forskjellige og alle var fornøyde.
Det som virkelig satte prikken over i’en var kelneren og valget av vin. Vi var enige om at vi sjelden hadde fått et så godt treff. Jeg var meget overrasket fra første smak. Så god vin har jeg sjelden smakt.
Stedet skal huskes, og neste gang jeg kommer innom Gamla Stan skal det besøkes igjen.
Nærhet til «Stampen» som var vårt neste stopp.

Takk, torgeirb105
Anmeldt 10. desember 2016 via mobile enheter

Koselig sted inne i Gamla Stan. Hyggelig velkomst. Trendy lokaler. Lun stemning. Kun 2 menyvalg; 4-retters eller 7-retters. Hyggelig og god service. Vi gikk for en fireretters med rødvin til. Spennende og gode smakskombinasjoner og ganske så god mat. Små porsjoner av karakter smaksporsjoner. Lang ventetid mellom servering av de ulike rettene. Vi gikk bord rett utenfor toalettet. Uansett, hyggelig og oppmerksom service gjennom hele måltidet.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Tartufo17
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Vi gikk tilfeldig inn i vinbaren - og ble værende. Kunnskapsrik bartender og hyggelig stemning!Vi valgte samme vinbar som avslutning på kvelden en gang til.

Dato for besøk: november 2016
Takk, ingeranneh2015
Anmeldt 3. februar 2015

Vinbar med god beliggenhet. Kelnerene virker uinteresserte i kundene. Vi ba om Cremant, men det hadde de ikke. Fikk tilbud om en tørr Cava til 100 sek pr glass Denne ble servert romtemperert. Da vi klagde, ble vi møtt med et skuldertrekk.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, 788mariannek

Reisende som så på 19 glas, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i 19 glas? Del dine erfaringer!