“Supergod mat!!”
Anmeldelse av Masala Masala

Masala Masala
Reserver med
Masala Masala er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 16 av 3 498 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Vasastan
Omgivelser: Vasastan
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk bord med en gang, ute! Vi fikk bestilt mat og drikke fort. Man fikl en liten salat før maten kom. Ikke nødvendig for min del. Hovedretten var veldog god. Eneste ulempen var at det var så mye mat at bordet var for lite! Hyggelig personale.
Anbefales!!

Takk, Jenetur

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Blide og imøtekommende ansatte. God service, god meny og mye å velge mellom, god mat, gode porsjoner, god pris!

Takk, Stinamarier
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Meget god mat. Hyggelig og svært serviceinnstilt betjening. Anbefales på det varmeste! Indisk på sitt beste!

Takk, Jan B
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig god mat og hyggelig ansatte! Anbefaler å reservere bord.
Anbefales på det sterkeste. Vi kommer tilbake.

Takk, Synnøve L
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

God mat til fornuftige priser, veldig bra valuta for pengene. I tillegg sjarmerende lokale og glimrende service. Anbefales!

Takk, reverence

Reisende som så på Masala Masala, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Masala Masala? Del dine erfaringer!