9 personer ser på dette hotellet
Anmeldt 12. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet ligger så sentralt til i Stockholm som det lar seg gjøre. Alt av interesse er innen gåavstand (dersom man i tillegg setter pris på litt mosjon). Trendy, moderne og en nydelig frokost - men først og fremst en utrolig vennlig og imøtekommende betjening! Anbefales!

Vi returnerer selvsagt ved neste bybesøk.

Dato for oppholdet: oktober 2018

Anmeldt 28. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
DowntownCamper, Guest Relations på Downtown Camper by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet er ikke familievennlig, opplegget virker kaotisk, og lite planlagt - service er elendig! Prisen er høy, det finnes bedre alternativ for en lavere kostnad. Stockholm anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, werner476
DowntownCamper, Chef på Downtown Camper by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Tack för din feedback, Werner.

Du har rätt i att just vårt hotell inte är det mest barnanpassade, om än att vi såklart gör vårt bästa för de yngsta besökarna Det finns flera barnnischade hotell på Scandic som kanske är mer lämpade för er, t.ex. Scandic Star Sollentuna. Vid en framtida Stockholmsvistelse föreslår jag att du kikar in under fliken "Barnanpassade" hotell på scandic.se så finner ni säkerligen att hotell som faller er väl i smaken.

Bästa hälsningar,
Caroline & Teamet på Downtown Camper by Scandic