9 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.com
AlgotelsUSD 200
Anmeldt 18. november 2018

Vi fikk rom i kjelleren, uten vindu eller mulighet til å senke temperaturen, selv om det henger en regulator på veggen, så virker ikke den. Mobiltelefonen virker heller ikke.
Frokosten derimot virker helt utmerket, og det gjør også loungen i 9 etasje. Personalets service er ganske grei. Minibaren var tom ved ankomst.
Så hotellet i sin helhet er ganske bra, nydelig sentralt beliggende.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, ClausE
DowntownCamper, Guest Relations på Downtown Camper by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hej ClausE,

stort tack för att du valde Downtown Camper och för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du gillade vår frukost. Våra minibarer är tomma men vi har en shop vid receptionen där man kan köpa lite blandade godsaker.

Vi hoppas att du kommer tillbaka till oss igen nästa gang du besöker Stockholm.

Återigen stort tack och ha det bra,

Moa & teamet på Downtown Camper by Scandic

Anmeldt 12. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet ligger så sentralt til i Stockholm som det lar seg gjøre. Alt av interesse er innen gåavstand (dersom man i tillegg setter pris på litt mosjon). Trendy, moderne og en nydelig frokost - men først og fremst en utrolig vennlig og imøtekommende betjening! Anbefales!

Vi returnerer selvsagt ved neste bybesøk.

Dato for oppholdet: oktober 2018

Anmeldt 28. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
DowntownCamper, Guest Relations på Downtown Camper by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018