11 personer ser på dette hotellet
Priceline
Expedia.comUSD 123
travelup.comUSD 166
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Kult konsept, bra beliggenhet sentralt i Stockholm med store og fine rom. Variert og god frokost buffet. Hyggelig og imøtekommende personal. Generellt god service. Veldig fint med mulighet for express checkout.

Takk, MiMi2905
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

+ for sentral beliggenhet, svært god standard, mange aktiviteter på hotellet, uformell atmosfære, stort rom med lite støy, elsket kosekroken i vinduskarmen

- for kø til frokostsal, dyrt å komme inn i bassengområdet også for boende

Takk, Mona L
Anmeldt 18. november 2018

Vi fikk rom i kjelleren, uten vindu eller mulighet til å senke temperaturen, selv om det henger en regulator på veggen, så virker ikke den. Mobiltelefonen virker heller ikke.
Frokosten derimot virker helt utmerket, og det gjør også loungen i 9 etasje. Personalets service er ganske grei. Minibaren var tom ved ankomst.
Så hotellet i sin helhet er ganske bra, nydelig sentralt beliggende.

Takk, ClausE
DowntownCamper, Guest Relations på Downtown Camper by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hej ClausE,

stort tack för att du valde Downtown Camper och för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du gillade vår frukost. Våra minibarer är tomma men vi har en shop vid receptionen där man kan köpa lite blandade godsaker.

Vi hoppas att du kommer tillbaka till oss igen nästa gang du besöker Stockholm.

Återigen stort tack och ha det bra,

Moa & teamet på Downtown Camper by Scandic

Anmeldt 12. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dette hotellet ligger så sentralt til i Stockholm som det lar seg gjøre. Alt av interesse er innen gåavstand (dersom man i tillegg setter pris på litt mosjon). Trendy, moderne og en nydelig frokost - men først og fremst en utrolig vennlig og imøtekommende betjening! Anbefales!

Vi returnerer selvsagt ved neste bybesøk.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, josteing455