7 personer ser på dette hotellet
ScandicHotels.com
Orbitz.comUSD 157
Prestigia.comUSD 195
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Hadde gledet meg til å besøke Scandic sitt signaturhotell. Hotellet er kult, men dessverre er rommet lite, mørkt og klaustrofobisk. Kan ikke slå opp kofferten på gulvet pga. plassmangel. Det er ingen skrivebord å jobbe ved. Skråtak i det lille rommet gjør det definitivt ikke bedre.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, silje1279
DowntownCamper, Guest Relations på Downtown Camper by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hej Freedom09091759680,

tack för att du valde Downtown Camper och för ditt omdöme. Vi beklagar att rummet inte levde upp till dina förväntningar. Vi har många olika rumstyper så om du vill testa att bo hos oss igen så kan du kolla vad vi mer har att erbjuda och kanske hitta ett rum som passer dig bättre.

Hoppas att du kommer tillbaka,

Moa & teamet på Downtown Camper by Scandic

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Kult konsept, bra beliggenhet sentralt i Stockholm med store og fine rom. Variert og god frokost buffet. Hyggelig og imøtekommende personal. Generellt god service. Veldig fint med mulighet for express checkout.

Takk, MiMi2905
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

+ for sentral beliggenhet, svært god standard, mange aktiviteter på hotellet, uformell atmosfære, stort rom med lite støy, elsket kosekroken i vinduskarmen

- for kø til frokostsal, dyrt å komme inn i bassengområdet også for boende

Takk, Mona L
Anmeldt 18. november 2018

Vi fikk rom i kjelleren, uten vindu eller mulighet til å senke temperaturen, selv om det henger en regulator på veggen, så virker ikke den. Mobiltelefonen virker heller ikke.
Frokosten derimot virker helt utmerket, og det gjør også loungen i 9 etasje. Personalets service er ganske grei. Minibaren var tom ved ankomst.
Så hotellet i sin helhet er ganske bra, nydelig sentralt beliggende.

Takk, ClausE
DowntownCamper, Guest Relations på Downtown Camper by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hej ClausE,

stort tack för att du valde Downtown Camper och för ditt omdöme. Vi är glada att höra att du gillade vår frukost. Våra minibarer är tomma men vi har en shop vid receptionen där man kan köpa lite blandade godsaker.

Vi hoppas att du kommer tillbaka till oss igen nästa gang du besöker Stockholm.

Återigen stort tack och ha det bra,

Moa & teamet på Downtown Camper by Scandic

Anmeldt 12. november 2018