8 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 17.08.22
Prestigia.comUSD 313
Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Man føler seg alltid velkommen på Bank Hotel! Fra innsjekk, til utsjekk. Sen utsjekk gjorde at morgenen ble stress-fri, og vi kunne nyte den deilige frokosten de har på Bank til det fulle. Spoiler alert til bilde, de beste sparetipsene får man på Bank Hotel

Dato for oppholdet: februar 2021
2  Takk, AndreaH6789
Steffen Sander, General Manager på Bank Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2021

Hej Andrea,

Tusen tack för att du valde att göra ett återbesök hos oss på Bank Hotel, och vi är framför allt glada att vår uppskattade efterrätt samt välkomstpresent Smash The Piggy Bank föll dig så väl i smaken.

På återseende!

General Manager

Anmeldt 21. september 2020

Oppholdet mitt på bank hotell er en av de beste helgene på lenge. God frokokst, bra service og lukseriøse omgivelser. Hotellrommet var over all forvening og kan også anbefale å ta en drink på Sophies bar. Kan varmt anbefale dette hotellet som ligger sentralt i Stockholm!

2  Takk, idaamu
Steffen Sander, General Manager på Bank Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2020

Hej Ida,

Vad trevligt att få läsa att du har haft en sådan lyckad vistelse hos oss! Sophie's välkomnar våra gäster till sin exklusiva, stimmiga och levande bar som med en hemma-hos-känsla där champagnekorken alltid sitter löst, och det är härligt att du hade en fantastisk kväll.

Varmt välkommen åter, Ida!

Anmeldt 28. juni 2020

Vi var her hele helgen men flere venner og vi storkoste oss! Sentralt(!), god frokost i lukseriøs omgivning, store fine rom og ypperlig service! Takbaren på hotellet må bare oppleves, med utsikt over en del av stockholm stad.
Siden dette var under pandemien kunne man bestille mat ved frokosten fra en meny og få det servert til bordet, eller man kunne velge fra en minibuffe med brød, pålegg, bakverk, musli m.m. Kaffen kunne man få bestilt som om du var på en cafe, noe jeg satte veldig pris på :-D Kan varmt anbefale dette hotellet og oppsummert var dette en fantastisk helg :-)

Takk, tarar90
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2020

Hej Tara,

Tusen tack att du och dina vänner valde att bo hos oss på Bank Hotel!

Det är mycket härligt att läsa att bland annat vår uppskattade takbar Le Hibou samt vår exklusiva à-la-carte frukost föll er så väl i smaken samt att vår höga servicenivå och vår design överträffade er förväntningar.

Varmt, varmt välkomna åter och stort tack för att du skrev om oss på Tripadvisor.

Ha en fortsatt trevlig sommar,

Anmeldt 23. juni 2020

Hele hotellet er gjennomført i en veldig god standard, hvor man stadig blir positivt overasket over detaljer som hever totalinntrykket. Spesielt baren med tak terrasse er en skjult perle, med utsøkt interiør og kunnskapsrike bartendere.

Takk, Cornellian1
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2020

Hej "Cornellian1",

Tusen tack för ditt betyg och dina fina ord. Väldigt härligt att läsa att även vår takbar Le Hibou med tillhörande takterrasser föll er så väl i smaken.

Varmt välkommen åter!

Anmeldt 8. april 2020 via mobile enheter

Hadde et fantastisk opphold på Bank Hotel i helgen. Fikk et rom som var over all forventning, et fantastisk bad og en seng man bare kan drømme om. Servicen på hotellet var også helt magisk! Og med en hotell manager med en slik passion for sitt yrke, gjorde hele opplevelsen komplett! Kommer til å anbefale Bank Hotel til alle som skal feriere i Stockholm, og jeg kommer mer enn gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: april 2020
2  Takk, marena552
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Bank Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. april 2020

Hej Maren,

Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Det är väldigt glädjande att höra att ni blev så nöjda med er vistelse hos oss på Bank Hotel och att önskemålet om fristående badkar som vi kunde uppfylla betydde så mycket för er.

Varmt välkommen tillbaka närsomhelst för ännu mer lyx på hemmaplan!