“Anbefales!”

Vurdert som nr. 251 av 3 568 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 31. juli 2021

Spiste pizza her sist vi var i Stockholm. Kort fortalt var det fantastisk god mat til en rimelig penge. Kan varmt anbefales om man skal spise i Gamla Stan.

2  Takk, 805sveine

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig genuin italiensk mat av høy kvalitet. God service og fantastisk hyggelig betjening. Solrik og fin beliggende uteservering, solen oppveier for trafikken som man raskt glemmer. Topp vinutvalg med uvanlig god pris på de beste Supertoscanere.

1  Takk, Jørn D
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Dette er en fin restaurant bortsett fra sjefen hun var ikke hyggelig i det hele tatt hun kjeftet på de ansatte hele tiden. Når jeg skulle bestille bord og ønsket et vindusbord så kunne jeg få nøkkelen til restauranten og styre sjappa sjøl. Maten var god ***** og servitørene var første klasses.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Dag O
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi ville spise italiensk mat, og vandret en god stund for å finne en vi kunne tenke oss. Inn i Gamla Stan ligger det flere, men denne som vi valgte viste seg å være drevet av italienere, noe det blir mindre og mindre av. Maten var veldig god, men kunne hatt litt mer smak. Betjeningen var utmerket, og gjorde opplevelsen komplett! Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, johanneo135
Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

En perle i gamla stan. Rødrutete duker med effektiv og engasjert betjening. Meget god mat, vi hadde dagens 3 retter, pasta med sjømat, pasta carbonara, calzone, pizza og lasagne ( den siste var ikke helt som forventet ) Rimelige priserEn av de bedre italienske restaurantene vi har testet. NB! Hadde med oss en matkjenner i teamet vårt.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Anita1971958

Reisende som så på Rodolfino, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Rodolfino? Del dine erfaringer!