“Flott opplevelse”

God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Småretter som serveres i mange ulike smaker. Alle rettene vi spiste var utmerket. Deilig atmosfære og lyddemping i lokalet, så her er en jentekveld med skravling og god mat perfekt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, lisitalillita

Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

Liker Smak! God verdi for pengene og alltid bra mat/drikke å velge mellom. Ikke alle rettene er like bra, men fint sted for den glade amatør.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Erathol
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Hver rett med tilhørende vin er en opplevelse i seg selv! Anbefaler å unngå noen av de tyngre rettene slik at du orker 7 retter

Dato for besøk: april 2019
Takk, tonea700
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Stod IKKE til forventningen. Det finnes andre fantastiske restauranter i Stockholm
som leverer bedre på både service og mat.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Stein Ove L
Anmeldt 30. mars 2018

En meget bra restaurant med et bra konsept. Man krysser av for et valgfritt antall småretter som alle representerer forskjellige smaker. Alt smakte meget bra. Prisene er klart lavere enn f.eks. på Matbaren (Grand Hotell), som vi besøkte kvelden før. Selv om matopplevelsen ikke når helt opp til Matbaren, så er dette en solid restaurant.

+ for at vi fikk bord selv om vi ankom restauranten ganske sent og uten reservasjon.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, mariusmyk

Reisende som så på Smak, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Smak? Del dine erfaringer!