“Ekte Italiensk i Stockholm”
Anmeldelse av Agaton

Agaton
Bestill bord
ons. 10.8.
20:00
Vurdert som nr. 169 av 3 567 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Gamla stan og Riddarholmen
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Jeg har vært på mange italienske restauranter i verden men dette er blant de beste. Her var både maten og betjeningen ekte. Vi hadde pizza, risotto og pasta og alle var laget til perfeksjon. Det er ikke verst når man er på en av de mest trafikkerte gatene i gamla stan i Stockholm. Pastaen var kokt akkurat riktig og skalldyrene var ekte og ikke fra lake. Her kommer vi garantert tilbake.

3  Takk, 558christiank

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Var her på valentinsdagen og selv om det var stapp fullt fikk vi god plass. Kelneren var i topp humør å vi fikk rask og god service! Maten snakket for seg selv, helt nydelig.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, olekristianr2019
Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Forretten var ekstremt god. Hovedretten var også veldig god. Desserten var derimot ikke god. Alt i alt en god opplevelse og hyggelig personalet.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Camillaaaaan
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Rimelig og god dagens pasta til lunsj. Yrende liv i restaurant. God vin. Trivelig atmosfære. Rask servering.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 847kristinw
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Trivelig plass, koselig atmosfære, hyggelig betjening, god service og god mat. De grillede hvitløksbrødene var de beste vi har smakt. Vi spiste en misto forrett med skinker, ost og oliven. Grillet laks og scampi, pasta carbonara, pasta bolognese, cæsarsalat og entrecote falt i smak. Alle konkluderte med at maten var god.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Wenche Døsvik T

Reisende som så på Agaton, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Agaton? Del dine erfaringer!