“Intimt og koselig restaurant!”
Anmeldelse av Nalen Restaurang

Nalen Restaurang
Reserver med
Nalen Restaurang er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 44 av 3 442 Restauranter i Stockholm
Kjøkken: Svensk, Skandinavisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 22. januar 2018

Vi var et reisefølge som besøkte denne restauranten i juli 2017. På noe kort varsel tok de i mot oss og serverte god mat til alle. Hyggelig betjening som bidro til å skape god stemning. Kan absolutt anbefales.

Takk, Nor68

Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Svært hyggelig restaurant i et koselig område. Vi fikk et koselig bord. Særdeles god, hyggelig og oppmerksom service gjennom hele måltidet. Fristende meny. Maten vi spiste smakte svært godt, men manglet litt smaksmessig. Servicen var helt ypperlig. Følte oss sett og verdsatt gjennom hele måltidet.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Nalen er en restaurant med veldig hyggelig og kompetent betjening, og med fantastisk god mat. Både mat og vin er økologisk, kreativt sammensatt og meget velsmakende. Her er litt for enhver smak, både for kjøttelskeren og vegetarianeren i skjønn forening, til anstendige priser selv om de ikke er rimeligst i byen. Anbefales!

Takk, Erlend A
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Var med min kone og spiste 2 retter.
Siste kveld før de stengte for oppussing.
Superbra mat og veldig bra vinanbefaling.
Går gjerne tilbake dit.

Takk, 106oddarneo
Anmeldt 5. desember 2016 via mobile enheter

Restaurant Nalen er en veldig koselig restaurant med meget god mat til god pris og et veldig hyggelig personale. Anbefales!

Takk, hgrind

Reisende som så på Nalen Restaurang, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Nalen Restaurang? Del dine erfaringer!