“Forferdelig mat”

Vurdert som nr. 2 966 av 3 405 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Norrmalm
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte en kylling kebab i rull og fikk biff i tallerken. Tilslutt sa jeg i fra og fikk kylling i rull med helt forferdelige brød. Veldig harde og ikke minst veldig lite mat i forhold til prisen (149kr). Dessuten smaker det ikke kebab i det heletatt. De burde ikke kalle det «kebab». Kokk som jobber der var heller ikke så hyggelig.
Anbefales absolutt ingen.

Takk, mookua
Anmeldt 26. juni 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2019
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2019
Anmeldt 4. august 2018

Dato for besøk: august 2018

Reisende som så på Lavazza, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Lavazza? Del dine erfaringer!