TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 12. juni 2019

Hotellet er helt forferdelig. De fleste ansatte er praktikanter så alt er bare kaos. De er söte og snille i resepsjon, men hel ukyndig som resepsjonsmedarbeidere. Rommene er skrekkelig. De dufter gammelt frityr fra närmeste restaurant. Mange rom er uten vindu, noe som er helt vansindig om det skal begynne å brenne eller en krise intreffer. Det er ikke rent på baderom. Jeg har i forbindelse med jobb värt der ett antal, ganger, så jeg har bodd i ulike rom. Dette hotellet er ikke å anbefalle om du önsker å ha ett fint opphold i vakre Stockholm

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Catherine H
Anmeldt 8. mars 2019

Fikk ett relativt stort rom,,,ok seng. 2 vinduer som ikke går og åpne!!! vedligt varmt på rommet,,,blev bedre dagen etterpå.
Relativt medium service nivå.
Ok,frokost. Noe kald varm mat. Bra kaffe til sverige og være.

Pga av varmen på rommet,,vil jeg ikke anbefale dette hotellet,,er mye annet og bedre og finne . ( samt støy ,,hvor lydisoleringen er ,,er ett godt spørsmål,,hører godt folk prate på utsiden.

Romtips: sikkert bedre rom om man betaler max pris.
Dato for oppholdet: mars 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, ivar s
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Sentralt lokalisert ved Stockholm sentralstasjon. Svært hjelpsom betjening, innbydende resepsjonsområde med bar. God frokost. Små, arealeffektive rom, noen uten vindu. For rom med vindu kunne dette ikke åpnes, men en lånt vifte ga litt luftsirkulasjon i det ellers varme rommet. Sannsynligvis er det ikke et problem størsteparten av året.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, siribr
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

I anledning både bursdag og bryllupsdagen reiste vi til Stocholm for en natt. Servicen på hotellet var utrolig bra! De hadde oppgradert vårt rom til Svit med Jacuzzi og bastu uten ekstra kostnad lokasjon av hoteller var veldig bra med kort avstand til tog og T-bane. Frokosten var veldig bra. Kan fint komme tilbake hit!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Elinsita
Anmeldt 18. juni 2018

Beliggenheten kunne ikke vært bedre. Litt uvant med hotellrom uten vindu, men det blir opplyst ved bestilling. God pris! Personalet var helt strålende. Frokosten var bra, med ok utvalg for de som må ha glutenfri mat. Sengene helt ok. Jeg bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Mette L