Fotografiska Stockholm Adgangsbillett

fra
kr 187,51
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fotografiska på
fra kr 187,51
fra kr 910,31
fra kr 98,34
fra kr 361,40
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Sterke og gripende bilder som fremdeles gir gjenklang. Fotografiet har en egen evne til å kommunisere og på dette museet får du sett eksempler på det ypperste innen fotokunst. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, josteing455
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Nicklen naturfotografier er vel verdt et besøk. Fantastisk. Jeg likte best bildet med grønnlendinger med surfebrett under armen. Fotografiet hadde en aldeles fasinerende lyssetting.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, DagrunA1
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Fotografiska hadde fleire veldig ulike utstillingar som kjem til å minnast lenge. Me vil komme til å besøke Fotografiska når me reiser til London og NY.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ainaboe
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Stockholm har mange gode museer, men hvis du bare har tid til å besøke ett, dette er stedet. Alltid 4-5 internasjonale utstillinger. En strålende planløsning i en fullrenovert gammel bygning. Masse å se. Nydelig utsikt. Og den perfekte kafeen både inne og ute.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, phidas34
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Fotografiska hadde mange ulike utstillinger, så noen traff meg mer enn andre. Men jeg likte utformingen og stemningen der. Fin museumsbutikk. Utrolig god mat på kaféen. Mulighet for å lade mobilen i en egen "automat".

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Thievery85