Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Fotografiska på
Stockholm Pass
56 anmeldelser
Anmeldt 3. desember 2018

Etter lang tids ønske kom jeg endelig til Fotografiska som jeg hadde hørt så mye om. Utstillingshallene, bokbutikken og spisestedet i 2.etg var absolutt topp. Men i motsetning til mange var jeg ikke så imponert over utstillingen til Tunbjørk, den syns jeg var oppskrytt. Det var ikke det woow som jeg hadde forventet. Desto mer gripende og flotte var bildene i 2. etg.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, GeirAK
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære ...interiør....kul konsept.. alt i alt...kjempebra.. menyen kunne vært bredere..men konseptet er fortsatt kult

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Israil I
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Sterke og gripende bilder som fremdeles gir gjenklang. Fotografiet har en egen evne til å kommunisere og på dette museet får du sett eksempler på det ypperste innen fotokunst. Anbefales!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, josteing455
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Nicklen naturfotografier er vel verdt et besøk. Fantastisk. Jeg likte best bildet med grønnlendinger med surfebrett under armen. Fotografiet hadde en aldeles fasinerende lyssetting.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, DagrunA1
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Fotografiska hadde fleire veldig ulike utstillingar som kjem til å minnast lenge. Me vil komme til å besøke Fotografiska når me reiser til London og NY.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, ainaboe