Fotografiska Stockholm Adgangsbillett

fra
USD 17,42
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Fotografiska på
Anmeldt 25. desember 2019

Vi var her på besøk med avdelingen vår. Vi startet med middag og deretter var vi igjennom 3 etasjer med ulike utstillinger. Det var så flott,og vi kunne ønske vi hadde mer tid enn 1,5 time. Cafe med fantastisk utsikt i toppetasjen. Stort utvalg av kaker og kaffe.

Dato for opplevelse: desember 2019
3  Takk, Aina R
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Kafeen bød kun på vegansk mat, helt ok smaker og konsept, men kunne ønsket variasjon..
Flott utstilling, godt presentert. Vel verdt et besøk

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, Fluktenfrahverdagen
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Tre etasjer med ulike utstillinger. Det kunne godt vært enda større - jeg hadde lyst til å se enda mer da vi var igjennom. Cafe med fantastisk utsikt i toppetasjen. Stort utvalg av kaker og kaffe.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, akna39
Anmeldt 11. mai 2019 via mobile enheter

Etter å ha gått på kryss og tvers over byggearbeider på Slussen kom vi frem. Det er fine utstillinger og et hyggelig museum, men ikke forvent å få spise der om du ikke har reservert bord.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, StigN252
Anmeldt 30. april 2019

Med flere utstillere og stor spennvidde i kunstnerene ( fotografene ) var det ikke alt som traff like godt. Jessica Silversaga sine sanselige bilder får toppskår hos meg, mens andre bilder virket mer på grensen til det spekulative (keiserens nye klær).
På Fotografiska sine websider står det at man får rabatt på inngangspengene om man har bestilt i restauranten på forhånd. Det er kun en halv sannhet. Vanlig voksenbillett gir rabatt, mens seniorbillettpris forblir uendret.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, GeirAK