designhotels.comUSD 264
Expedia.comUSD 263
Orbitz.comUSD 264
CheapTicketsUSD 264
Anmeldt 22. januar 2018

Da vi ankommet stedet, ventet vi nesten 30 min for at de åpnet hotel døra. Så rommet var veldig kalt. Det manglet sjampo/ tørkepapir / bodikrem mm på badet. Dagen etter da rommet ble ridet, har vi fått honkler urene/brukte av andre,...!?!? Da jeg ba om ekstra oppvarming/element, har vi ikke fått til jeg purret flere gange,....!?!?!KONKLUSJON: UAKSEPTABEL for et hotel som kaker seg selv 5 stearner i sentrum av Sthokolm

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 35emilr
Petter G, Receptionschef på Nobis Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Dear Mr Emil,

Thank you for staying with us!

Could you please get in contact with me to fill out some missing details, and I will assist in find out what went wrong with your stay.

Our Front Office is staffed with a minimum of 2 Front Office Agents around the clock, but mostly more. Additional we do also have a Doorman, Concierge and Porters at your service. All to make your arrival, stay and departure as smooth as possible. As you also used our valet parking, you might have noticed some of the service staff upon arrival. It would mean a lot to me if you could get back to me about your arrival, so that I can figure out how it was possible for you to wait 30 minutes before even entering the hotel.

I am sorry to hear that you found the room cold. Upon arrival we do set the temperature to 22c to meet all our guests overall needs, but that is of course something you as guest can adjust to feel comfortable. You did request an extra heater, which we promptly delivered to your room. Please let me know if you think there is something we could have done differently.

I apologies that you did not notice our much appreciated amenities in your room. Our Byredo producs are something that we are proud to offer all our guests. All our rooms are carefully inspected after cleaning, to deliver a perfect room. I do not know how it was possible that toilet paper, towels etc. was missing in your room. Again, I would appreciate if you could get back to me with more details regarding the matter.

We do of course not deliver used and dirty towels to our guests, as you write. I wish you would have mentioned any of above during you stay, so that we could have looked into the matter right away.

It looks from your review like everything during your stay went wrong. I am truly sorry that you feel that way, as my ambition is to deliver the best stay you deserve.

Please contact me personally at petter@nobishotel.com, and I will assist in any questions regarding your stay.

Anmeldt 27. november 2017

Et hotell med bra beliggenhet. Varierende service fra servitørene i baren. Frokosten var variert og servicen fra personalet var meget god. En god måte å starte dagen på! Utmerket service i resepsjonen.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, GeirE458
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Beliggende midt i byen, må du tåle gatestøy. Fint rom, god seng. Veldig sjelden jeg får puter som er helt passe, det var det her! Lite bad, men pent. Noen er innom på kvelden, setter igjen en flaske vann og bretter dynen til side! Men det koster å bo her!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 814sirib
Anmeldt 11. desember 2016 via mobile enheter

Overnattet på dette hotellet i 3 netter.
Hotellet var sentralt og var pent vedlikeholdt.
Litt kaotisk ved frukost, men det var en hyggelig betjening.
Savnet kaffemaskinen på hotellrommet og at det ikke var egne picoloer som tok seg av bagasjen når vi annkom stedet. Utover dette var jeg meget fornøyd. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, B9434PAkiml
FilippaHertzman, Service Manager på Nobis Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2017

Hej Kim,

Tack för feedback och kul att höra att ni var nöjd med vistelsen i helhet! Dina åsikter betyder väldigt mycket och synd att ni upplevde ett fåtal missar. Ni är så välkomna tillbaka till Nobis Hotel och hoppas det inte dröjer allt för länge.

Varma hälsningar,
Filippa Hertzman
Service Manager

Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Vi bodde dessverre ikke på hotellet, men ble anbefalt å ta en drink i baren. Anbefalingen skulle vise seg å være god. Bra service og supre drinker. Vi drakk bartenderens anbefalinger basert på gin, samt husets spesial.
Åpenbart en hotspot...

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, husetvedvannkanten
Andreas C, General Manager på Nobis Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2016

Hej och tack för feedback!

Kul att ni gillade Guldbaren som blivit en populär mötesplats för både hotellgäster och utomstående. Nästa gång hoppas jag ni även bor kvar!

Hälsningar,

Andreas Cavallius