3 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.comUSD 137
Anmeldt 24. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
StockholmWaterfront, Kundansvarig på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i to netter i forbindelse med en frihelg. Her er det kort vei til det meste, rommene er rene og pene og servicen god. Vi ankom veldig tidlig, men fikk rom med en gang. Vi spiste middag en kveld i restauranten og var veldig fornøyde med både mat og service.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Tommy G
StockholmWaterfront, Kundansvarig på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hej Tommy,
Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme!
Kul att ni testa vår restaurang och att ni var väldigt nöjda med både mat och service, jag ska föra vidare era fina ord till vårt team i restaurangen.

Anmeldt 22. september 2018

Anmeldt 17. september 2018

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
StockholmWaterfront, Receptionschef på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Anmeldt 16. september 2018

Nydelig rent og velholdt hotell sentralt i Stockholm. Rene og pene rom. Frokost buffet av beste kvalitet. Hyggelig og hjelpsom betjening fra vi sjekket inn til vi sjekket ut. Anbefaler hotellet til venner og bekjente som skal til Stockholm

Takk, jankirkeslett

Hej jankirkeslett!

Stort tack för att du valde att bo hos oss och tack så jättemycket för din review och för din fina feedback!

Det glädjer mig att läsa att ni hade en bra vistelse och att ni uppskattade städningen på hotellet! Jag ska framföra din feedback till mina kollegor!

Tack för rekommendationen! Tveka inte att kontakta mig personligen (tobias.wennergren@radissonblu.com) om jag kan hjälpa till med bokningar eller något annat inför kommande Stockholmsvistelser!

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,
Tobias Wennergren