Anmeldt 14. mai 2019

Hipp hipp service. Nært offentlig transport. Nær handlegater. Taxi alltid tilgjengelig. En god frokost. Smilende og hjelpsomt personalet. Heisrn fungerte godt og var superrask mellom etasjene. Kommer veldig gjerne igjen hit.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Passenger49235530546
StockholmWaterfront, Guest service agent på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2019

Thank you fore the great ratings!

Hope to see you again.

Kind regards,

Alexander Berneron

Anmeldt 7. mai 2019

Flott beliggenhet for å utforske Stockholm. Gode rom, senger og frokost. Betjeningen var svært vennlig og serviceinnstilt. En klar fordel at hotellet lå så nært sentralbanestasjonen. Rent og innbydende inntrykk.

Takk, Getaway57612603882

Thank you fore the great ratings!

Hope to see you again.

Kind regards,

Alexander Berneron

Anmeldt 20. april 2019

Vi bodde 5 netter på Radisson blu i 15 etasje med utsikt over byen, fantastisk.
Nydelig frokost og god service, reine og fine rom.. Første gang vi var i Stockholm, her var det mye og oppleve.
Vi kommer igjen :)

Takk, eiriksts_rensens
StockholmWaterfront, Service Manager på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. april 2019

Bästa erriksts_rensens,

Tack så mycket för dina fina ord för att du har tagit din tid till att utvärdera din vistelse hos oss!
Härligt att höra att ni gillade utsikten från våra premium rum. Vi rekommenderar alltid att boka premium på grund av utsikten mot riddarfjärden och vattnet.

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,
Nora

Anmeldt 16. april 2019

Hadde 3 netter på Radisson blu meget hyggelig personell rene og komfortable rom med god utsikt 13etg. God frokost og en grei bar veldig sentralt kort vei til gamla staden ca 10-15 min gange og central bane stasjonen rett over gaten

Takk, Erling H
StockholmWaterfront, Guest service agent på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. april 2019

Hej Erling,

Tack för den positiva feedbacken! Detta betyder mycket för oss då vi tar till oss av allt för att bara kunna bli bättre och ge en så trevlig vistelse för våra gäster som möjligt.

Ha en fortsatt trevlig dag och glad påsk!

Vänliga hälsningar,

Alexander Berneron,
Guest service agent,

Anmeldt 28. februar 2019 via mobile enheter

Flott hotell med flott beliggenhet. Vi gikk rett fra flytoget og inn på hotellet. Fikk et nydelig rom ut mot sjøen. Frokosten var god og variert - et minus er at frokostsalen er litt trang for så mange mennesker.
Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, annaeven
StockholmWaterfront, Receptionschef på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2019

Hej annaeven,

Stort tack för att du valde att bo hos oss och tack så jättemycket för din review och för din fina feedback!

Vi i Waterfront Teamet ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar,
Tobias Wennergren