10 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
ZenHotels.com
getaroom.comUSD 172
Anmeldt 12. juni 2020

Moderne og rent hotell, plassert meget sentralt i Stockholm.
Hyggelig betjening rene rom med senger som gir OK sovekvalitet.
Roomservice er bra - kort ventetid og samme kvalitet på maten som man får servert i Restauranten.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, eskilfoss
StockholmWaterfront, Guest Relations Manager på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2020

Bästa Gäst,

Stort tack för att du valde att bo hos oss och tack så jättemycket för din review och för din fina feedback!

Vi i Waterfront Teamet ser fram emot att välkomna dig tillbaka igen!

Bästa hälsningar
Shabnam Madjlessi

Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Et bra hotell med fin beliggenhet. Kort avstand til sentralstasjonen. God frokost og fint rom. Service i resepsjonen kan klart forbedres, det hjelper med et lite smil Periodevis ser det ut som det lett blir lang kø og mye venting i skranken. Innsjekk går seint.

2  Takk, TorsNie
StockholmWaterfront, Receptionschef på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2020

Hej TorsNie,

Tack för din recension och feedback gällande er upplevelse i receptionen. Vårt mål är att alla våra gäster ska känna sig välkomna till oss och jag är ledsen att läsa att vi inte lyckades denna gång. Jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka nästa gång ni är i Stockholm!

Vänliga hälsningar,

Maria
Front Office Manager

Anmeldt 13. februar 2020

Sentral beliggenhet rett ved siden av jernbanestasjonen og med gangavstand til både handlegater på Norrmalm og til Gamla Stan. Fantastisk utsikt fra de øverste etasjene! (Vi bodde i 14 etasje) Gode senger og fint rom, men savnet en ekstra lenestol rommet. Det hadde vært plass til det, og rommet kostet litt mer enn standard dobbeltrom. Frokosten var veldig bra med et svært godt utvalg. Det eneste som trekker litt ned var mangel på vennlighet fra staben, både i resepsjonen og ved frokosten. "Det lille ekstra" som gjør at man føler seg velkommen som gjest og gjør at man gjerne kommer igjen manglet.

2  Takk, S9224YBkristineb
StockholmWaterfront, Informationsansvarig på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Dear guest,

Thank you so much for your amazing review and for choosing to stay with us. We really appreciate you taking the time to write this awesome review! We are looking forward to welcome you back at Radisson Blu Waterfront Hotel Stockholm.I am going to forward your lovely words to the rest of the team.

Kind regards,
George Zuvic

Anmeldt 10. februar 2020

Ett meget fint hotel, med lett tilgang til hele Stockholm. Veldig bra rom, og fine fellesareal. Møbler i bar er veldig lite komfortable,og veldig mye musikk til tider (særlig når kvaliteten på høytalere ikke er den beste. Var bedre når DJ spilte. Utvalg av øl på fat kan bli veldig mye bedre. Fint med lokale mikrobryggeri, men budre også tilby kjente intenasjonale merker.

2  Takk, bjorn0769
StockholmWaterfront, Informationsansvarig på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2020

Hej, Björn vilket fint omdöme vi fick av dig. hoppas att vi till nästa gång kan få ge dig än ännubättre vistelse hos oss.

Mvh Leo

Front Desk Agent

Anmeldt 3. februar 2020

Meget bra hotell med perfekt beliggenhet! Stort fint rom, med kjempegod seng. Rommet var godt utstyrt.
Frokosten var meget bra.
Noe støy og til tider meget folksomt i lobbyen og i barområdet, grunnet stort konferanseselskap på hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, Matta1959
StockholmWaterfront, Receptionschef på Radisson Blu Waterfront Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Hello Matta1959,

Thank you for your review and comments! As you write we are a busy hotel and during large events the lobby can fill up quickly. We hope however that you had an overall nice stay with us here and we'll get the chance to welcome you back to us soon again!

Kind Regards,

Maria