“Hyggelig liten kafé”

Vurdert som nr. 1 av 62 Dessert i Stockholm
Middagsalternativer: Frokost
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 12 april 2017 via mobile enheter

Tok en tur innom på siste dag i Stockholm og fikk en positiv opplevelse. God mat, hyggelig betjening og hyggelig gammel arkitektur gjorde turen innom til en god opplevelse.

Takk, Geir_Arild_Byberg

Anmeldt 8 august 2016 via mobile enheter

Vi spiste lunsj i Hagen på Vete-Katten.
Det var et veldig koselig, sjarmerende og 'gammelt' sted. Det var også et populært sted med mange som ville spise der.
Maten smakte veldig godt og det samme gjorde kakene til dessert.

Takk, 2014Eva
Anmeldt 3 august 2016

Når du kommer inn på denne cafeen er det som å reise tilbake i tid! En fantastisk atmosfære med nydelige kaker og smørbrød! De har også glutenfritt tilbud. Anbefales!

Takk, Marte T
Anmeldt 17 juli 2016

Vi oppsøkte Vete-Katten ens ærend fordi de på nettsiden siden reklamerer med godt utvalg for allergikere. Der står det: "Vi vill att alla ska trivas på Vete-Katten, och kunna njuta av högklassiga bakverk och bröd. Det gäller såklart även de som är allergiska eller intoleranta mot tex. gluten eller laktos. Vi har ett sortiment med laktosfria och diabetesvänliga produkter, liksom ett flertal glutenfria brödsorter."
Enten forsto ikke betjeningen hva vi spurte om, eller så er dette bare tull! En lang og litt uforståelig liste på disken viste hva kakene inneholdt, men da vi spurte, viste det seg at det kun var to glutenfrie kaker som begge inneholdt nøtter. Bomtur for vår del!
Ellers er det et stort utvalg flotte kaker og bakervarer som serveres i et historisk, men litt slitt interiør.

1  Takk, Marianne B
Anmeldt 13 juli 2016 via mobile enheter

Fantastiske bakverk og god kaffe, har besøkt Vete-Katten 2 ganger på 2 dager.
Super hyggelig sted og fantastisk hyggelig betjening.
Vi anbefaler dette stedet som et "MUST" på Stockholms besøk.

Takk, Mort1malm

Reisende som så på Vete-Katten, så også på

Har du vært i Vete-Katten? Del dine erfaringer!