“Helt fantastisk!”

Vurdert som nr. 8 av 3 572 Restauranter i Stockholm
Omgivelser: Kungsholmen
Omgivelser: Kungsholmen
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og veldig god service! Sangriaen er virkelig å anbefale. Stedet ligger en liten 20 minutters gange utenfor sentrum, men gåturen er absolutt verdt det med så god mat og service ☺️

Takk, Andrea B

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Via Tripadviser valgte vi å ta turen til denne perlen av en restaurant litt utenfor travleste sentrum av Stockholm.
Vi gikk helt greit fra midt i byen og via kaiene i ca 30 minutt, så turen var ikke for lang.
Vi ble hilst velkommen av en hyggelig hovmester, og anvist til et bord ute.
Etter litt innføring av servitøren fikk vi bestilt maten, og den kom fort!
Vi bestilte 7 retter delt på to, og det var kanskje egentlig litt mye, vi klarte ikke å spise opp, men hvilken god mat!
Vår servitør (restaurantsjef?) tok seg veldig godt av oss, og dekanterte også vinen for oss.
Jeg anbefaler stedet, og drar nok tilbake ved neste Stockholmsbesøk.

2  Takk, 931s_lvir
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

God mat og hyggelig personal! Rettene var smakfulle og mettende, samt greie priser. Anbefaler 4 retter per person.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, JulieS39
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God service, opplyste servitører, store porsjoner, hyggelig atmosfære og veldig god mat:) flere av oss hadde ulike allergier, og dette var absolutt ikke noe problem! Det var alternativer til typ alle retter, og de aller fleste var allergivennlige. Absolutt verdt et besøk. Satt virkelig igjen med en følelse at man fikk mye for pengene!

Takk, 501martef
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt av svært hyggelig betjening som sørget for at vi raskt følte oss velkomne. Maten var helt fortreffelig. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 355andr_a
Tapas28kungsholmen, General Manager på Tapas 28, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Hello again! So nice to see you the other day, and thank you so much for this kind review! It makes us very proud and thankfull. Hope to see you agin very soon! All the best and lots of love // Tapas28

Reisende som så på Tapas 28, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Tapas 28? Del dine erfaringer!