“Svært god valuta for pengene”
Anmeldelse av Pong Buffe

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Innholdsrik buffet med mye og variert mat. God sushi og friske og gode råvarer i de ulike rettene. Gode desserter også. Fin atmosfære i restauranten og mye mat for pengene. Anbefales.

1  Takk, 448wenchen

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Dette kan varmt anbefales! Buffet på oss begge, mange spennende smaker og retter. Sushien var variert og fersk. Koselig lokaler og hyggelig betjening. Hit drar vi gjerne igjen!

Takk, aed1976
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2018

Hello dear customer,

We're so glad to read your review and that you took your time to share it here with others on TripAdvisor! It truly means a whole lot to us, knowing that the food was to your taste and that you enjoyed your stay!

I would like to thank you again and you're warmly welcome to visit and dine at our restaurant again!

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Masse god mat og god pris.
Litt lite sushi varianter men det gjør ikke meg noe.
Frukt og dessert inkludert i buffet

Dato for besøk: august 2018
Takk, cash1981
Pong M, Kundansvarig på Pong Buffe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2018

Hej Cash1981,

Tack för att du tog din tid att dela med dig din upplevelse hos oss på TripAdvisor! Det glädjer oss att veta att du hade det trevligt på ert besök!

Anmeldt 15. september 2017

Sentralt beliggende, hyggelig sted og greie priser. Maten var gjennomsnittlig (godt, men ikke mer enn det). Betjentingen var hyggelige, men ikke særlig oppmerksomme. Bestilte ikke buffet, men sushi. De fleste sushi-bitene var slik det forventes, men makiene var tørre og hadde ganske lite fisk. Men prisen for 15 biter, SEK 175, er hyggelig sett med norske øyne. Det så ut til at buffet-gjestene, både voksne og barn, koste seg med maten.

Dato for besøk: september 2017
Takk, terjeshan
Anmeldt 18. november 2016

Jeg bestilte tempura roll. I menyen stod det reke, gurka og avokado, men det var følgde crabstick med, som jeg inte tycker om.. Det kom også med chillimajones som heller inte stod i menyen. Jeg gillar at vite hva jeg får.

Dato for besøk: november 2016
Takk, idapernille89

Reisende som så på Pong Buffe, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Pong Buffe? Del dine erfaringer!