“Nam”

God for: Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 18. august 2021

Vi spiste buffe. Mye god mat å velge mellom, både til middag og dessert. Lett å finne på shoppinggaten(Drottninggatan).

2  Takk, RB844

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte buffet og det var mye å velge mellom. Sushien og varmrettene var veldig gode. Grei pris.
Anbefales.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, ninaaD4003MO
Anmeldt 22. desember 2019 via mobile enheter

Bra sted. OK priser og som vanligt i Sverige god serviceLigger sentralt på Drottningaten mitt i Stockholm

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, axept
Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og det var veldig mange retter iå velge mellom i buffeten, anbefales hvis du er i Stockholm

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, tommyv124
Anmeldt 10. august 2019

Godt utvalg av sushi og andre retter i bufeen og veldig god smak på maten! Desserten var også veldig god og inkludert i prisen!Noe treig kundeservice, men kommer uansett til å anbefale denne videre til andre som skal til Stockholm

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, hannesh0404

Reisende som så på Pong Buffe, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Pong Buffe? Del dine erfaringer!