“Nydelig mat”

Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Vi spiste ishavsrøye som var perfekt tilberedt til hovedrett og kaffeis til dessert. Spennende smaker og god vinanbefaling. Ikke det billigste stedet, men likevel verdt det. Kan være lurt å bestille på forhånd.

Takk, toren785

Anmeldt 24. september 2018

Utsiden er nøyral, uten at det sier noe om restauranten i seg selv. Da vi kom inn ble vi mødt av trivelig betjening og ble presentert med en litt i overkant dyr meny.
Forrettene var smakfulle men heller små. Hovedretten, kalvrygg, smakte greit nok, og kjøttet var ikke mørt. Uten poteter eller annet slikt tilbehør (viste det seg) var det også vel lite mat. Heller ikke desserten gjorde noe for å veie opp for følelsen av det var høy pris for lite mat.
Totalt sett virker det som restauranten ønsker å fremstå som mer eksklusiv enn den er. Betjeningen er vennlig og imøtekommende, men stedet selv når ikke helt opp.

Takk, Are T
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Dro innom for en hyggelig lunsj når vi var i byen.
Vi tok begge dagens kjøttrett som var flankebiff.
Denne var meget god. Tror det er en av de beste lunsjene jeg har spist i byen.
Hvis vi skal bemerke noe så var det litt treg betjening i kassen, hvor man bestiller.
Men maten kom raskt på bordet.

Takk, Andreas O
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Bestilte dagens "Planke Biff". Godt fornøyd med service og mat. Lite og fint lokale. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Anette G
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

God lunsj i et trivelig lokale. Rask servering og hyggelig betjening. Tydeligvis populært blant folk som jobber i området.

Takk, Erlend8

Reisende som så på Bistro Bestick, så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Bistro Bestick? Del dine erfaringer!