“Go mat uten at det kostet skjorten”
Anmeldelse av Bistro Bestick

Kjøkken: Svensk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

En penere restaurant med utrolig god mat og dedikerte servitører med god peiling. Få bord, så det er nok lurt å reservere bord.

Takk, 931a2019

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Vi valgte 5 retters med vinpakke.
Nydelig mat og opplevelse med kunnskapsrik og hyggelig betjening.
Perfekt sted for en flott matopplevelse!

Takk, svein_63
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Prøv trerettersmenyen og velg lam som hovedrett. Det var fantastisk! Vi ble godt tatt imot av en utrolig hyggelig kelner og hadde en herlig kveld

2  Takk, tomerikl2018
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening. Vi spiste ishavsrøye som var perfekt tilberedt til hovedrett og kaffeis til dessert. Spennende smaker og god vinanbefaling. Ikke det billigste stedet, men likevel verdt det. Kan være lurt å bestille på forhånd.

Takk, toren785
Anmeldt 24. september 2018

Utsiden er nøyral, uten at det sier noe om restauranten i seg selv. Da vi kom inn ble vi mødt av trivelig betjening og ble presentert med en litt i overkant dyr meny.
Forrettene var smakfulle men heller små. Hovedretten, kalvrygg, smakte greit nok, og kjøttet var ikke mørt. Uten poteter eller annet slikt tilbehør (viste det seg) var det også vel lite mat. Heller ikke desserten gjorde noe for å veie opp for følelsen av det var høy pris for lite mat.
Totalt sett virker det som restauranten ønsker å fremstå som mer eksklusiv enn den er. Betjeningen er vennlig og imøtekommende, men stedet selv når ikke helt opp.

Takk, 700aret

Reisende som så på Bistro Bestick, så også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du vært i Bistro Bestick? Del dine erfaringer!