Expedia.comUSD 171
Orbitz.comUSD 171
ZenHotels.comUSD 176
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi har hatt et dobbeltrom de lux fra man 3.sept til 7.sept. Vårt 1 opphold i Stockholm.
Hotellet var rolig, hadde stort sett bare voksne gjester, så her kan man sitte ned i lobbyen å ha forretningsmøter uten mye trafikk eller støy av noe slag. Jålete nabolag vil kanskje noen si, rett i nærheten av det som vel må være Stockholms "Rodeo Drive". Men vi er nokså alminnelige, og vi storkoste oss som bare det. Lettvindt med deilig frokost på restauranten på hotellet, og likeledes supert med gode middagsmuligheter i samme bygg. Vi prøvde å bestille romservice, for å få middag på rommet, men ingen tok telefonen, så noe skuffet måtte vi gi opp det, i heller gå ut å spise. Ellers, deilig med den store parken rett utenfor døra, og fin gangavstand til sentrum, godt renhold,ikke støy fra andre gjester overhode! Noe trafikk utenfor, men i by må man ta det på kjøpet. Anbefaler hotellet til alle som setter pris på ro,orden og kvalitet! Jeg syns ikke De lux prisen gav noe som helst for pengene, så å det kan man muligens droppe. man får en liten Cognac på rommet hver kveld, men ellers vet jeg ikke helt hva de ekstra kronene gikk til. Man kan helt fint ha barn med hit, men jeg tror ikke selve hotellet har en veldig høy barne og familieprofil slik andre hoteller kan ha. Her er det ikke lekerom, basseng for barn eller barnemeny f eks. Men skal man ut etter frokost, så er det klart barna sover like godt her som noe annet sted.
Vi takker for fine dager på flotte Elite Eden!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Marte G
Emma P, Front Desk Staff på Elite Eden Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Hej Marte G,

Tack för att ni valde att bo hos oss och tusen tack för din recension.

Jag vill börja med att beklaga att ni inte fick Room Service. Självklart ska det gå att ordna, så att ni inte kunde få det är beklagligt.

Annars är det roligt att se att ni uppskattade vårat hotell och våran service. Vår målsättning är att alltid ge er som gäster den bästa möjliga upplevelse, och vi är aldrig nöjda förens gästen är det.

Du är, som alltid, välkommen att bo hos oss igen!

Lukas F.B

Receptionen
Elite Eden Park Hotel

Anmeldt 9. juli 2018

Vi hadde et veldig behagelig opphold på Elite Eden Park Hotel. Hotellet har en sentral beliggenhet, gode rom og senger. Vi spiste en god, variert og innholdsrik frokost, hyggelig og hjelpsomme ansatte.

Romtips: Rooms that overlook the park are recommended
Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Katarina S
Emma P, Reception på Elite Eden Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Beste Katarina,

Tusen takk för dina fina ord om vårat hotell.

Vad roligt att höra att ni hade det så bra hos oss på eran sista vistelse. Tack för att ni uppskattade våran frukost samt personalen på hotellet!

Vi ser fram emot att kunna välkomna er tillbaka i framtiden.

Hälsnigar,
Daniel L
Front Desk
Elite Eden Park Hotel

Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Vi har bodd på hotellet flere ganger hvor det har vært en trivelig velkomst hver gang. Det er fine og rene rom, fin utsikt mot Humlegården. Parkering i kjelleren. Hotellet ligger veldig sentralt, kort vei til Østermalm mathall og stureplan.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, steinhelget
Malin M, Front desk på Elite Eden Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2018

Bästa Stein-Helge,
Tack för din fantastiska recension! Det gläjder oss att höra att ni haft en trevlig vistelse och njutit av utsikten mot humlegården från ert rum!
Vi ser fram emot att få välkomna er tillbaka!
Med vänlig hälsning, Malin

Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Det er 4. Gangen bor her og har vært fornøyd hver gang. Ligger veldig sentralt men rolige omgivelser, ligger ved Humlegården. Rene og fine rom. God service. Kan parkere i kjelleren mot 450,- per døgn. Det er god frokost. Kan spise middag på miss voon hvor frokost serveres men bør da bestille bord i god tid,var fullbooket 3 uker i forveien.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, steinhelget
Sofie L, Receptionen på Elite Eden Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. januar 2017

Hej Stein-Helge,

Tack för din recension från din vistelse här på Elite Eden Park! Det gläder oss att du väljer att komma tillbaka och bo hos oss när du besöker Stockholm.

Tack för din feedback gällande ditt rum och hotellet i övrigt! Som du nämner är det bra att reservera bord på restaurangen Miss Voon i god tid, speciellt gällande helgbokningar. Vi hjälper även gärna till med detta!

Varmt välkommen tillbaka snart igen,
Sofie

Anmeldt 12. september 2016 via mobile enheter

Et bra sted å bo ..
Hyggelig betjening, rask innsjekk og deilige senger.
Cognac på nattbordet og kaffe i skapet, og ikke minst en deilig frokost. Like ved Stureplan og en deilig tur i parken Humlegården ..
Spis gjerne lunsj i biblioteket

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Eddie_S57
Sofie L, Receptionen på Elite Eden Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2016

Hej Eddie,

Tack för att du tagit dig tid att skriva detta! Det gläder oss att du trivdes bra med såväl frukosten som hotellet.

Varmt välkommen tillbaka till oss på Elite Eden Park snart igen!
Sofie