“God mat men.....”

Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan)
Vurdert som nr. 3 144 av 3 650 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Måtte vente 15 minutter på bord til tross for halvfull restaurant, ikke bra. God forrett i form av forskjellig grillsnack. Biffene vi spiste var bestilt medium, måtte tilbake på kjøkkenet da di var 100% rå i midten. Fikk gratis dessert som plaster på såret. Valgte en vaffel med is, ikke like god som Ben & Jerry borte i gaten. Måtte vente 20+ minutter fra vi var klare til å betale til muligheten kom. Hadde di gitt oss bord med en gang og stekt biffene rett hadde det vært 4/5.

Takk, VidarTB
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hej VidarTB,
Mange tak for din anmeldelse og feedback. Jeg har noteret denne ned, og beklager at der var for lang ventetid, og at jeres bøffer ikke var stegt som ønsket.
De bedste hilsner fra Julie/Jensens Bøfhus

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dette var ikke bra! Ventet 1,5 time fra forretten til hovedretten. Da maten først kom, var den kald.

Dette stedet anbefales ikke!!

Takk, John K
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hej John,
Mange tak for din feedback. Jeg har noteret denne ned. Du er desuden også velkommen til, at skrive til os på info@jensens.com med din anmeldelse. I mailen skal du skrive hvilken restaurant, det drejer sig om sammen med CHK nr., som står på din kvittering (Alternativt dato, sted og beløb).
Vh. Julie/Jensens Bøfhus.

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, bra atmosfære, koselig sted, gode priser, både for store og små, litt lenge og vente på maten ca 40 min.

Takk, Vegard Bye M
Jensens-Bofhus, Guest Relations Manager på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hej Vegard,
Dejligt du kan lide maden, prisen og atmosfæren hos os! :-)
Jeg noterer din feedback ned omkring ventetiden.
De bedste hilsner fra Julie/Jensens Bøfhus.

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte jalapeno og mozzarella til forrett. Etter ca 30 minutter ankom forretten, men da var den nesten kald. Drikken vi bestilte aller først var enda ikke kommet, så den måtte vi etterlyse. Vi satt slik at vi så baren, og hadde sett to store øl stående på et brett i 15 minutter uten at noen gadd å bære den til bordet...

Det tok ytterligere 90 minutter før hovedretten endelig kom. Vi bestilte en Herregårdsburger og en Entrecote. Da vi påpekte at maten foran oss ikke var det vi bestilte, ble kelneren drittsur og begynte å slenge spydigheter. Vi fikk han til å ta med seg maten, og etter en stund kom han tilbake med det som lignet mer på det vi hadde bestilt. Samt en slags unnskyldning...

Burgeren var ok, medium stekt uten at vi hadde fått noe valg, men det er greit. Entrecoten var en skosåle med ispedde sener. Det der var ingen entrecote!

Da regninga kom klarte de endelig å få noe rett. Der manglet det ingenting...

Spar pengene, Burger King ligger rett ved siden av.

Takk, SN9102
Jensens-Bofhus, Guest Relations Manager på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hej SN9102,
Jeg er ked af at læse om jeres oplevelse med lang ventetid, og en service der ikke lever op til hverken dine eller vores forventninger.
Du er velkommen til, at skrive til vores mail info@jensens.com med din anmeldelse, hvis du har lyst til at komme i yderligere dialog. I mailen skal du skrive CHK nummeret, som står på kvitteringen eller sted, beløb og dato for besøget.
De bedste hilsner fra Julie/Jensens Bøfhus

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Middag for 2 etter en kjempe fin dag i byen. Hmmmm dårlig dag for servitørene, små kranglet seg i mellom. Veldig treg med maten. Medium biff ble til «vel done». Orket ikke klage for da har det gått lang tid å vente på maten. Ikke fornøyd. Da vi sa fra til servitøren som hadde vårt bord fikk vi bare et nikke før han gikk videre....

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, KjetilHa
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hej KjetilHa,
jeg er ked af, at du har haft denne oplevelse hos os, og jeg har noteret din feedback ned.
Så tak for din anmeldelse,
de bedste hilsner fra Julie.

Reisende som så på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan)? Del dine erfaringer!