“Elendig service”

Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan)
Vurdert som nr. 3 143 av 3 650 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Stedet så ut til å være bra besøkt. Litt rart siden alt gikk tregt. Personalet viste minimal oppmerksomhet. Sannsynligvis underbemannet, men det er uansett uakseptabelt å måtte vente en halv time på å få betale. Maten var egentlig grei nok men helhetsinntrykket var ikke bra.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, ogbOslo
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Hej ogbOslo,
Det er meget beklageligt, at I har oplevet personalet som uopmærksom og at der har været så lange ventetid ifm. betalingen. Jeg har noteret din feedback ned, så mange tak for den.
Du er velkommen til, at sende din anmeldelse ind til os på info@jensens.com og skrive hvilken restaurant, det drejer sig om. I mailen skal du skrive CHK nr., som står på din kvittering - hvis du ikke længere har denne, kan du skrive sted, beløb og dato, så vi kan finde din kvittering den vej rundt.

Anmeldt 14. januar 2019

Dette ble en gedigen nedtur! Vi har god erfraing med Jensens Bøfhus fra Danmark og derfor ble nedturen ekstra stor. Måtte vente lenge (5min) før noen så oss og kom ( flere servitører hadde øyenkontakt med oss var det ingen som smilte eller ga oss inntrykk av å bli sett) Vi fikk et fin vindusbord og bestilte med det samme. Men vi fikk ikke drikke på over 10 min!, og nesten samtidig med maten. Maten var ok, man servitører fulgte oss aldri opp. Ikke innom bordet, ikke spurte hvordan det smakte, ikke forsøk på å selge inn dessert eller kaffe.......og dette på en dag hvor det ikke var veldig stor trafikk. Nei dette må bli bedre.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 144Bj_rn_A
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hej Bjørn,
Mange tak for din feedback, som er blevet noteret ned. Jeg videresendte din mail igår til restauranten, og du kan derfor forvente en tilbagemelding fra dem. Det er meget beklageligt, at du har haft et utilfredsstillende besøg hos os.

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Måtte vente 15 minutter på bord til tross for halvfull restaurant, ikke bra. God forrett i form av forskjellig grillsnack. Biffene vi spiste var bestilt medium, måtte tilbake på kjøkkenet da di var 100% rå i midten. Fikk gratis dessert som plaster på såret. Valgte en vaffel med is, ikke like god som Ben & Jerry borte i gaten. Måtte vente 20+ minutter fra vi var klare til å betale til muligheten kom. Hadde di gitt oss bord med en gang og stekt biffene rett hadde det vært 4/5.

Takk, VidarTB
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hej VidarTB,
Mange tak for din anmeldelse og feedback. Jeg har noteret denne ned, og beklager at der var for lang ventetid, og at jeres bøffer ikke var stegt som ønsket.

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Dette var ikke bra! Ventet 1,5 time fra forretten til hovedretten. Da maten først kom, var den kald.

Dette stedet anbefales ikke!!

Takk, John K
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hej John,
Mange tak for din feedback. Jeg har noteret denne ned. Du er desuden også velkommen til, at skrive til os på info@jensens.com med din anmeldelse. I mailen skal du skrive hvilken restaurant, det drejer sig om sammen med CHK nr., som står på din kvittering (Alternativt dato, sted og beløb).
Vh. Julie/Jensens Bøfhus.

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, bra atmosfære, koselig sted, gode priser, både for store og små, litt lenge og vente på maten ca 40 min.

Takk, Vegard Bye M
Jensens-Bofhus, Guest Relations Manager på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hej Vegard,
Dejligt du kan lide maden, prisen og atmosfæren hos os! :-)
Jeg noterer din feedback ned omkring ventetiden.
De bedste hilsner fra Julie/Jensens Bøfhus.

Reisende som så på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan)? Del dine erfaringer!