“Dyrt og tregt”

Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan)
Vurdert som nr. 3 125 av 3 567 Restauranter i Stockholm
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Norrmalm
Anmeldt 18. august 2021

Tok en evighet før vi fikk bord, selv om det ikke var lang kø for å komme inn. De ansatte virket lei av jobben. Tok en evighet før de ryddet bord etter at gjestene hadde gått, så flere bord rundt oss med skitne fat og glass. Ikke mange gjester i restauranten da vi var der, men de ansatte prioriterte heller å brette servietter(selv om det var digre hauger med servietter ferdig brettet) enn å rydde bord og betjene gjester.
Grei kvalitet på maten, men får like god(om ikke bedre) biff på andre restauranter i Stockholm hvor det er billigere og mer serviceinnstilte ansatte.

2  Takk, RB844
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hej,

Tak for din anmeldelse
Vi er kede af, at dit besøg ikke var tilfredsstillende - sådan skal det selvfølgelig ikke være
Vi noterer din feedback til restauranten, så vi kan gøre det bedre fremover

De bedste hilsner, Henriette//Jensens Bøfhus

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

God mat men dårlig service, lang tid før maten kom, fikk ikke bestikk, maten ble kald. Servitørene skyldte på hverandre og klaget på dårlig arbeidsmiljø. Dårlig opplevelse!

2  Takk, arildmelberg
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hej,

Tak for din anmeldelse
Vi beklager, at du oplevede ventetid under dit besøg Vi bestræber os altid på at sikre en god oplevelse for vores gæster - og bestemt også vores seje medarbejdere Vi noterer din feedback, så vi kan kigge på sagen

De bedste hilsner, Henriette//Jensens Bøfhus

Anmeldt 1. januar 2020

Vi spiste middag der på nyttårsaften. Selv om mange anmeldelser var dårlige, dro vi dit. Vi ble servert en 4 retters middag som var helt fantastisk. Hyggelige servitører og god atmosfære. Ingen negative opplevelser

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Oledv
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2020

Hej Oledv
Mange tak for den flotte anbefaling

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Håpløst, tok bestilling 4 ganger fordi de stort sett var fri for hovedretter og vin...
Vi burde skjønt tegninga da vi stort sett var de eneste gjestene i lokalet...likevel klarte 6 kelnere å overse oss?!??
Biffene (spesialiteten?) ble tilbredt feil og vi gav tilslutt opp å få det vi hadde bestilt

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, 731stigh
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2019

Hej 731stigh
Det er selvfølgelig beklageligt, at jeres besøg hos os ikke var som ønsket, og jeg har derfor noteret din feedback - så mange tak for denne.
Du er altid velkommen til at sende din anmeldelse i en mail til info@jensens.com, hvis du ønsker at komme i dialog med os og restauranten omkring din oplevelse. I mailen bedes du oplyse dato for besøget, restaurant og det beløb, du betalte.

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten ettersom den er vis-avis hotellet. Etter lang dag i bil, greit med noe nært med fristende meny.
Vi forsøkte deres spesialitet, biff.
Biffen var litt lite mør. Riktig tilbredt og gode poteter og tilbehør. Hadde forventet mer salat enn hva som er plass på to gafler.
Ok pris. Rask og bra servering.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, trondv850
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Hej trondv850
Mange tak for din anmeldelse

Reisende som så på Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan), så også på

Stockholm, Stockholm

Har du vært i Jensens Boefhus Stockholm (Vasagatan)? Del dine erfaringer!