Expedia.comUSD 134
Orbitz.comUSD 134
ZenHotels.comUSD 139
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Hyggeig hotel med flott beliggenhet. Vi nøyt dette oppholdet. Var veldig fine rom, god frokost, perfekt med Kveldsmat på hotellet, koslig betjening.Kunne vært litt mer effektiv innsjekkning~ men vi koste oss med kaffe & kaker mens vi ventet på rommet. Kommer gjerne igjen :)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Guccilpa
Virpi T, Hotelldirektör på Clarion Collection Tapto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Hej,

Tack för att du har tagit dig tiden att skriva här på Tripadvisor! Vad roligt att höra att ni trivdes hos oss.

Ha en trevlig dag och varmt välkomna tillbaka!

Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Fin frokostbuffe! Sentralt beliggende, kort vei til mange severdigheter og metro i nærheten gjør det lett å komme fram. Vil man til Krigsarkivet eller lignende, er det bare 700 meter å gå. Kort avstand til dagligvarehandel mm.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, torvilds
Virpi T, Hotelldirektör på Clarion Collection Tapto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Hej,
WOW- vilken härlig läsning och tack för att ni har tagit er tid att recensera oss på tripadvisor och det bästa: vad roligt att höra att ni har har en bra vistelse hos oss och ger oss fina rekommendationer, det känns underbart!

Varmt välkomna tillbaka till oss!

Anmeldt 17. august 2017

Alt er rent og i orden på hotellet. Det var god frokost med ordentlig eggerøre. I romprisen er det inkludert kaffe/te hele dagen og kveldsmat/middag. Vi spiste der tre kvelder og maten var god hver dag. Til og med fisken var god. Middagsmåltidene består av suppe, flere salater, hovedrett og tilbehør. Det er bare en rett og denne maten er best egnet for voksne. De ansatte i resesjonen var veldig hyggelig! Eneste minus var at det er langt å gå til sentrum. Ca 5 minutter å gå til nærmest T-banestasjon. Vår GPS hadde problemer med å finne fram til hotellet på grunn av mye vegarbeid og stengte gater.

Takk, 290maritf
Svar fra ledelsen:Besvart 28. august 2017

Hej,
Tack för att ni har tagit er tid att recensera oss på tripadvisor och vad roligt att höra att ni har haft en så bra vistelse hos oss . Så härligt att höra att ni är nöjda med vistelsen hos oss och vad trevligt att höra att vårat värdskap vad bra då vi värdesätter det väldigt mycket.

Anmeldt 11. august 2017

Hyggelig sted, bra rengjøring. Frokost og kveldsmat.
Gangavstand til sentrum eller t-banen rett i nærheten. Rolig område. Bra beliggenhet uansett hvor du skal.
Noe forvirring ang rom som ikke var klar ved innsjekk.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, JanA2806
Svar fra ledelsen:Besvart 15. august 2017

Hej Jan,

Tack för att ni har tagit er tid att recensera oss på tripadvisor och vad roligt att höra att ni har haft en så bra vistelse hos oss . Så härligt att höra att ni är nöjda med vistelsen hos oss. Vad trevligt att höra att vårat värdskap vad bra då vi värdesätter det väldigt mycket.

Anmeldt 31. juli 2017

Her hadde vi 3 netter og det var en kjempefin opplevelse. Alle som jobbet der var vennlige og hyggelige og vi fikk en kjempegod service. Det var noe bråk på morgenen fra lastebil som leverte varer til hotellet, men vi lå med vinduet helt åpent og dette må man rett og slett forvente. Ønsker man total ro så anbefaler jeg å dra på landet og ikke i storbyen.Stor fordel med at det var parkering i garasje i umiddelbar nærhet. Hotellet ligger i fin gåavtand til brygge med mulighet for båt sightseeing. En flott ferie!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 86nilsi
Svar fra ledelsen:Besvart 3. august 2017

Hej !
Tack för att ni har tagit er tid att recensera oss på tripadvisor och vad roligt att höra att ni har haft en så bra vistelse hos oss . Så härligt att höra att ni är nöjda med vårt värdskap som är väldigt viktig för oss !