“Sentralt beliggende hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central
Nr. 65 av 155 hoteller i Stockholm
Anmeldt 4 april 2017

Har bodd her før og vil trolig bo her igjen. Bra standard og greit nok for overnatting. veldig sentralt i forhold til Sentralstasjonen og Stockholm sentrum. Ikke det beste stedet om man har tenkt å tilbringe mye tid på hotellrummet. Det er lite - nesten som en skipslugar.

• Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, 85steinar
Jessica C, General Manager på Comfort Hotel Xpress Stockholm Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 juli 2017

Härligt att höra att ni som återkommande gäster tar er tid att skriva om oss! Tack för det :)
Helt rätt, vi har små rum därav en enkel prisbild.

Varmt välkomna åter,

2024 av 2 262 anmeldelser

Anmeldt 3 april 2017

Hotell med sentral beliggenhet i sentrum, spesielt når du ankommer med tog. Gangavstand til det meste. Hotellet var rent, og frokosten var meget bra. Sengen kunne ha vært bedre. Den var litt kort og madrassen var av dårlig kvalitet.

• Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Oiri

Härligt att ni var nöjda förutom sängen. Något vi får ser över på just det rummet ni bodde då vi har relativt nya sängar.

Tack för att ni tog er tid att skriva, så inte fler gäster upplever en mindre bra säng.

Hoppas vi ses igen,

Anmeldt 3 april 2017 via mobile enheter

Hadde bestilt superior rom, men fikk tildelt et rom der man ikke kunne komme til sengen fra to sider. Resepsjonen ordnet et nytt rom til oss, men dette vendte ut mot hovedgaten med mye støy fra biler og barer utenfor. Knøttsmå bad.
Enkel frokost.

Opphold: april 2017, reiste med venner
Takk, TRals

Vad bra att vi fixade ett nytt rum, enligt er bokning.

Ja, hotellet ligger mitt i city och ibland kan det komma utryckningsfordon som ambulans, polis och brandkår som kan låta något. Däremot finns det inga barer i dirketanslutning till hotellet, så det kanske var något annat som störde.

Hoppas att vi får möjligheten att välkomna er åter,

Anmeldt 17 mars 2017

Vi hadde på forhånd meldt inn allergi for husstøvmidd og fikk et rom uten vindu og luftemulighet. Det var veldig uheldig for oss. Ellers var service og renhold helt i orden. Frokosten var god og hyggelig. Pris var høy.

• Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, 529siljee
Anmeldt 16 februar 2017

Veldig lite rom, uten vindu. Føler at man bor i en bunker. Burde funnets en ekstra hodepute, og senga var bare ok. Ganske dyrt for å være så lite rom. Frokosten var helt ok. Det pågår renovering på hotellet, og de begynte ganske tidlig på morgenen. Dessuten står det ofte folk på utsiden og røyker, blir lukt inn i gangen. Sentralt i sentrum, men neppe et hotell jeg velger igjen.

• Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, A1894HMkevinm
Catharina P, Front Office Manager på Comfort Hotel Xpress Stockholm Central, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 mars 2017

Extra kuddar har vi, det är bara att lyfta luren och be receptionen skicka upp en. Angående priset så ligger vi något lägre än hotellen runt omkring!

Vi ber om ursäkt om du blev störd av vår lobbyrenovering, det var så klart inte meningen! Den är nu klar och orsakar inte någon störning.

Jessica med team

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Scandic No. 53
Nordic Light Hotel
Nr. 28 av 155 i Stockholm
1 574 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Comfort Hotel Xpress Stockholm Central? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Comfort Hotel Xpress Stockholm Central

Adresse: 1 Kungsbron, Stockholm 111 22, Sverige
Telefonnummer:
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.10 beste økonomihotell i Stockholm
Nr.23 romantisk hotell i Stockholm
Nr.51 forretningshotell i Stockholm
Prisnivå: kr 631 - kr 1 342 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Comfort Hotel Xpress Stockholm Central 3*
Antall rom: 257
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Nordic Choice Hotels, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Comfort Hotel Xpress Stockholm Central. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Comfort Inn Stockholm
Stockholm Comfort Inn
Comfort Hotel Stockholm

Er dette din oppføring på TripAdvisor?