5 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 112
travelup.comUSD 116
Orbitz.comUSD 112
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Par fra Tønsberg på weekendtur. Booket superior rom for to netter. Selvinnsjekk - funket greit. På hotellet var det en liten bar/resepsjonen som er bemannet hele døgnet. Her kan du kjøpe en drink på kvelden og ‘frokostbag’ på morningen. Greit resepsjonsområdet, små rom med veldig dårlig aircon. Ble veldig varmt og tett på natten. Sentral beliggenhet med gåavstand til det meste. Hyggelig cafe ‘vette katten’ på ett hjørne rett bortenfor- veldig ok. Parkeringshus under hotellets, får kode i resepsjonen. Ca kr 280 per døgn.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, ParNorge
Anmeldt 1. august 2018

Beliggenheten er meget bra. Men på varme dager er det kritisk at varmeregulatoren fungerer, i det minste at det finnes teknisk assistanse eller andre løsninger. Det var 27 grader på rommet ved midnatt, og vi måtte flytte til annet hotell neste natt. Først gikk jeg høre dag 2 at jeg fikk pengene tilbake, men dag 2 gikk de tilbake på dette. Usselt! Hilton Slussen fungerte derimot helt perfekt, anbefales!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Rune S
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Rommene har ikke air condition. Det ble veldig varmt. Nesten umulig å sove. Hils deg langt unna dette hotellet på varme sommerdager. Vi bestilte Superior rom, men rommet hadde kjip standard og var veldig lite. Prisen er lav, beliggenhet god, men det er også det eneste som er bra.

Takk, Rune S
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell, lite rom og ikke den beste luftemuligheten der, men ligger utrolig sentralt. Ellers var rommet og hotellet ålreit. Ingen frokost, men man kunne kjøpe noe greier på hotellet, selv om det ikke var noe voldsomme greier. Men da det ligger så sentralt så er det jo mange kafeer i nærheten.

1  Takk, Lisesol
Anmeldt 27. juli 2018

bra standard og perfekt lokasjon.så og si rett ved stasjonen.rommet var lite men perfekt.
fin dusj med toalett. kort vei til det meste og parkering for de som har behov for det mot betaling.
ikke resturang men de har korselige mapakker som kan kjøpes.
liker du ikke maten på hotellet så har du masse valg av resturanger rett rundt ett hvert hjørne.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Tommy B