Veronica S
Hønefoss, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 17. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
RBStrand, Guest RelationsRadisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 18. jan. 2019
Hej 691veronicas,

Tack för din trevliga återkoppling från din vistelse på Radisson Collection Strand Hotel Stockholm. Det gläder oss att ni hade en fin vistelse och att ni blev väl omhändertagna av vår personal! Det var också roligt att höra att ni tyckte om vårt fina läge.
Vi uppsattar varmt att ni tog tid att lämna ett omdöme och vi önskar er varmt välkommen tillbaka.
Om det är något mer vi kan kan vara behjälpliga med så tveka inte att kontakta oss igen!

Vänligen,

• eDreams
1.6 km fra Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm
Se flere hoteller i Stockholm
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ikke et hotell nan husker lenge, hverken på godt eller ondt. Men det ligger greit til enten man er turist og vil til Gamla Stan eller om man er på forretning og skal mot Stureplan eller området rundt Biblioteksgatan.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Oivind_oivind
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Dear Oivind_oivind,

Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Strand Stockholm.

We are pleased to hear that you enjoyed the location and we hope to welcome you back to our hotel soon.

Kind regards,
Rashel Yesayan
Guest Relations Manager

Anmeldt 5. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Collection
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Anmeldt 8. november 2018

Moderne hotell i historiske omgivelser. Meget hyggelig betjening. Frokoster er i toppklasse! Gangavstand til en masse severdigheter. Parkering tilgjengelig like i nærheten av hotellet. Vi kommer tilbake hit.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Kornheide
RBStrand, Guest Relations på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Dear Kornheide,

Thanks for your feedback, we appreciate your comments and we are glad to know that you enjoyed your stay.

We look forward to welcome you back soon!

Greetings,
Jose Luis
Guest Relations
Radisson Collection Strand

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Helt ok Hotel i sentrum, men det er ikke et 5 stjernes hotel... De serverer ikke kaffe ved bordet, det er ikke duker på bordet. Totalt sett helt ok men for ma ge stjerner og alt for høy døgnpris sett opp mot standarden - i tillegg veldig små rom med knøttsmå bad.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Bjowa
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Dear Bjowa,

Thank you for your feedback! Your comments are very valuable to us as we always strive to improve ourselves and deliver the best hotel experience possible. We are glad that you had a good stay with us and we will make sure to address the issues that you have highlighted. We hope that you come back and stay with us again so that we can offer you an even better experience the next time.

Kind Regards,
Guest Relations Department

Anmeldt 13. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Collection
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2018