Gratis avbestilling frem til 21.05.21
RadissonHotels.comUSD 189
Expedia.comUSD 187
HurbUSD 193
Anmeldt 20. april 2019

Meget bra hotell med godt utstyrte rom og deilige senger.Veldig bra hotellbar med utsikt over sjøen og båtlivet. Rent, pent og hyggelige ansatte. Rommene, utsikten og servicen gjør at dette hotellet er et "must"om du skal til Stockholm.Det er kort vei til alle fasiliteter.Restauranter, NK,shopping,Gamla Stan og et rikt kulturliv.Frokostbuffeen kan anbefales, og på alle border er det en liten meny dersom gjesten har andre ønsker.
Vi er svært fornøyd med vårt andre opphold ved hotellet.Vi var der 13.desember,med Lucia kor i frokostrestauranten.En flott gest av hotellet.Super service i resepsjonen av Michaela som fortjener ros for upåklagelig service.Vi er svært fornøyd med oppholdet, og det er lett å se at hotellet er nyoppusset.Rent og pent overalt.Vi kommer snart igjen.

Romtips: 301og 201 er junior suiter.Veldig fine rom med stooor sofagruppe og bord.Flott utsikt over båthavnen.Be om evt.standard rom med sjøutsikt.
Dato for oppholdet: april 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, 858Linda858
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2019

Hej bästa gäst,

Tusen tack för din fina feedback.
Det gläder oss att ni hade en trevlig vistelse hos oss.
Er åsikt är viktig för oss!

Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka.

Bästa Hälsningar,
Rashel Yesayan
Guest Relations Manager

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig hotel med fantastisk beliggenhet. Rom 503 med utsikt over sjøen. Store flotte rom, med lekkert bad.
Kaffemaskin på rommet. Superhyggelig personale og vi kommer garantert tilbake. Frokosten var også deilig.

Tusen takk!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 691veronicas
RBStrand, Guest Relations på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Hej 691veronicas,

Tack för din trevliga återkoppling från din vistelse på Radisson Collection Strand Hotel Stockholm. Det gläder oss att ni hade en fin vistelse och att ni blev väl omhändertagna av vår personal! Det var också roligt att höra att ni tyckte om vårt fina läge.
Vi uppsattar varmt att ni tog tid att lämna ett omdöme och vi önskar er varmt välkommen tillbaka.
Om det är något mer vi kan kan vara behjälpliga med så tveka inte att kontakta oss igen!

Vänligen,
Åsa
Guest Relations Department
Radisson Collection Strand Hotel

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Ikke et hotell nan husker lenge, hverken på godt eller ondt. Men det ligger greit til enten man er turist og vil til Gamla Stan eller om man er på forretning og skal mot Stureplan eller området rundt Biblioteksgatan.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Oivind_oivind
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Dear Oivind_oivind,

Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Strand Stockholm.

We are pleased to hear that you enjoyed the location and we hope to welcome you back to our hotel soon.

Kind regards,
Rashel Yesayan
Guest Relations Manager
Radisson Collection Strand Hotel

Anmeldt 5. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Collection
RBStrand, Guest Relations Manager på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Anmeldt 8. november 2018

Moderne hotell i historiske omgivelser. Meget hyggelig betjening. Frokoster er i toppklasse! Gangavstand til en masse severdigheter. Parkering tilgjengelig like i nærheten av hotellet. Vi kommer tilbake hit.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Kornheide
RBStrand, Guest Relations på Radisson Collection Strand Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. november 2018

Dear Kornheide,

Thanks for your feedback, we appreciate your comments and we are glad to know that you enjoyed your stay.

We look forward to welcome you back soon!

Greetings,
Jose Luis