7 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
travelup.comUSD 162
ZenHotels.comUSD 309
Anmeldt 22. juli 2021

Flott og sentralt hotell med gode og fine fasiliteter.

Serviceinnstilt personell men dessverre noe kaotisk under frokost servering samt renhold av rom kunne vært bedre.

God fokus på covid 19 og restriksjoner i basseng og på treningssenter.

2  Takk, ajohan787661
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

God morgon.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd och positiv upplevelse och vi ser fram emot att få välkomna er åter.
Vänliga hälsningar
Clair
Front desk

Anmeldt 7. desember 2019

Et svært bra hotell med utmerket service i alle ledd. Vi savnet hyller og skap til å legge legge fra oss innholdet av koffertene, det måtte forbli i koffertene til det skulle brukes. Renholdet var ypperlig, betjeningen var hyggelig og hjelpsomme. Vi trivdes meget godt på dette hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2019
2  Takk, Bjorn44
Royal Viking H, Receptionschef på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2019

Kära Bjorn44

Stort tack för att du valde att bo på Radisson Blu Royal Viking och även för att du tagit dig tid att ge oss din återkoppling från din vistelse. Jag har personligen tagit del av dina kommentarer och jag kan endast beklaga att vi inte levt upp till era förväntningar och jag ska personligen se till att detta förbättras framöver.

Jesus H.
Reception Team

Anmeldt 3. desember 2019

Ett flott hotell med veldig bra beliggenhet Rett ved central stasjonen Kort vei til gamla staen og sentrum ypperlig for sightseeing og shopping Flott rom med fin utsikt og vennlig og hjelpsom personal

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, rhagen748895
Royal Viking H, Receptionschef på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Kära Gäster

Tack för att du tagit dig tid att betygsätta vårt hotell och ge oss återkoppling. Det glädjer oss mycket att du var nöjd med din vistelse. Vi ser fram emot att få välkomna dig som vår gäst igen!

Jesus Hernandez

Anmeldt 6. oktober 2019

Hadde bestilt dobbeltrom for 2 pers inkl frokost, noe som var bekreftet fra hotellet. Er gullmedlem og hadde fått bekreftet oppgradering, men ved innsjekk fikk vi beskjed om at det var bestilt et lite rom for 1 person men de kunne oppgradere til standard rom med stor seng.Luktet sterkt kloakk på rommet, fra badet. Ble forsøkt utbedret uten hell. Fordeler som gullmedlem manglet. Ble avkrevd høyere betaling for oppholdet enn hva som var skriftlig bekreftet fra hotellet på forhånd, og måtte bruke masse unødig tid og diskusjon på å få betalt til avtalt pris. Altfor lav bemanning i frokostsal ifht belegg på hotellet så vanskelig å få sitteplass, ryddet bord og manglende påfyll av mat. Service og kundebehandling står ikke i samsvar med den høye romprisen og forventet hotellstandard.

Dato for oppholdet: september 2019
2  Takk, Culture307902
Royal Viking H, Receptionist på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2019

Stort tack för att du valde att bo på Radisson Blu Royal Viking och även för att du tagit dig tid att ge oss din återkoppling från din vistelse. Jag har personligen tagit del av dina kommentarer och jag kan endast beklaga att vi inte levt upp till era förväntningar. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra standarders och att coacha vår personal till det bättre och jag tar därför tacksamt emot dina synpunkter. Jag hoppas att vi får möjlighet att välkomna dig igen så att vi kan få en chans att överträffa dina förväntningar. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning, Reception Team

Anmeldt 9. september 2019

Godt fornøyd med oppholdet.
Resepsjonen var veldig serviceinnstilte og veldig behjelpelig.
Frokosten var variert, god og absolutt til å anbefale.
Hotellet ligger rett ved togstasjonen og det tar ca. 20 min fra hotellet til flyplassen. Vi fikk billetter for 4 voksne til 550,-

Dato for oppholdet: september 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Alice P
Royal Viking H, Receptionschef på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2019

Kära Alice,

Tack för att du tagit dig tid att dela dina synpunkter. Vi är stolta över vår "Yes I Can!" kultur och ber om ursäkt att du inte har fått denna servicenivå hela tiden under din vistelse.

Jesus Hernandez,
Front Desk.