4 personer ser på dette hotellet
Radissonhotels.comUSD 148
Trip.comUSD 148
StayForLongUSD 152
Anmeldt 14. august 2022

Hotellet ligger nesten PÅ Stockholms Central. Kort bei å gå for å benytte Metro og jernbane for å komme seg rundt til forskjellige lokasjoner i Stockholm, beliggenheten på Norrmalm er også super, med kort vei til mange spise og serveringssteder samt severdigheter. Fantastisk hjelpsomme folk i resepsjonen, og veldig bra hotellfrokost. Eneste jeg savnet var speilegg, ellers var ALT annet på plass.

Takk, glenngronnevik
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2022

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.
Vi är glada att höra att ni haft en minnesvärd upplevelse under ert besök till Stockholm och vi ser fram emot att få välkomna er åter snart igen.

Anmeldt 12. august 2022

Flott hotell som lå svært sentralt for oss som kom med tog og skulle rusle i sentrum og i gamla stan.
Stort fint rom med utsikt til bygatene. Hørte bare litt av trafikken. (Motorsykler og sirener). Personalet var hyggelig. Basseng og boblebad var flott, men opplevelsen ble ødelagt av andre gjester som ikke fulgte reglene…..

Takk, Adventure43015369919

Good evening.
Thank you for taking the time to share your review.
We are happy to hear that you enjoyed your overall stay.
Your feedback regarding the pool will be addressed with the responsible for the department to overview future improvements.
Your opinion matters to us and we hope to be able to welcome you once more.
Kind regards

Anmeldt 11. august 2022

Designet på hotellet gjorde at vi (i 4. etg.) ble holdt våken av mye støyi resepsjon/restaurant. Akustikken økte volumet eksponensielt fra andre områder på hotellet. Vi reiste med små barn, så å bli holdt våken preget selvsagt opplevelsen. Vi trudde i tillegg at soverommet i suiten skulle være mer adskilt enn det var. Sett vekk fra støy og manglende fortrekk til soverom, så er hotellet fantastisk og kommer sikkert på besøk igjen - men skal da booke rom med utsikt vekk fra resepsjon hvis mulig.

Takk, LSL274

Good evening.
Thank you for taking the time to share your review.
We are happy to hear that you enjoyed your overall stay.
Your feedback regarding the noise level will be addressed with the responsible for the department to overview future improvements.
Your opinion matters to us and we hope to be able to welcome you once more.
Kind regards

Anmeldt 10. august 2022

Irriterende dusjhode som var lekk. Det var 2 nesten tomme doruller på badet, så jeg måtte selv gå ut i gangen og hente meg en dorull fra servicevogna. Det var ingen mulighet til å justere ned temperaturen på rommet, så det ble for tørr og varm luft til å sove i, noe som gikk ut over søvnkvaliteten. Det vil si det var en regulator, men den sto på kaldeste temp. innstilling.

Takk, Erik S
Royal Viking Hotel, Annan på Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2022

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av era synpunkter.
Vi beklagar att upplevelsen på vårt hotel inte fullt ut levt upp till era förväntningar.
Er feedback är viktig för oss och speciellt era kommentarer och synpunkter gällande rummets klimatannläggning men även poolen samt helhets intrycket som ni lämnats med.
Vi kommer därför att ta detta ärende vidare till vårt Management team för att se över omedelbara förbättringar.
Vi hoppas att vi får chansen att välkomna er åter och erbjuda er den upplevelse ni förväntat er.

Anmeldt 10. august 2022 via mobile enheter

Bodde her 4 netter med på familierom. Rommet var romslig, med to adskilte soveområder. Nytt og pent. Veldig god frokost buffet, anbefales! Hadde også glede av badebassenget. Servicen var god.
Best av alt er beliggenheten. Perfekt for å utforske Stockholm sentrum. Kort avstand til Gamla Stan.
Kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, KjetilRau

God kväll.
Tack för att ni tagit er tid att dela med er av er vistelse.