Anmeldt 8. mars 2019 via mobile enheter

Jeg og min kjæreste bodde her i to netter. Vi ble godt tatt imot av blide og imøtekommende ansatte. Spennende og innholdsrikt interiør, en velfylt og velsmakende frokostbuffe samt stilige Tweed Bar gjorde et godt inntrykk. Natten før vi skulle sjekke ut av hotellet ble min kjæreste syk av matforgiftning. Takket være serviceinnstilte og hjelpsomme ansatte fikk vi oppholde oss på rommet så lenge vi ønsket før avreise. Ønsker å takke for et supert opphold og håper vi ses igjen:)

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Lasse R
Anmeldt 6. juni 2018

Sjarmerende hotell med hyggelig betjening. Mange fine detaljer fra svensk sjøfart. Det eneste som ikke fungerte 100% var internettet. Ipaden lot seg ikke logge på. Det kunne også gjerne vært NRK på TV.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, grohaanes
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Et lite, men herlig hotell. Kort gangavstand til de fleste severdigheter. Hotellet har flere restauranter med god mat, og en veldig fin bar med alt du kan ønske deg av drikke.
Personalet gjør alt de kan for at du skal trives.
God frokost, men et lite minus for kapasitet i frokostsalen.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Bor66
Anmeldt 15. januar 2017 via mobile enheter

Unikt hotell i Gamla Stan, en reiseopplevelse i seg selv, vi bli vennlig tatt imot og likte rommet og hotellet veldig godt. (Eneste negative var at de var så sure de som jobbet i baren på terrassen da vi kom for å ta en rask øl like etter ankomst og rett før stengetid)

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Inger D
Anmeldt 6. november 2016 via mobile enheter

Sjarmerende hotell med hyggelig betjening. Maritimt tema med mange ting og utstyr fra gamle skip, skiller seg ut fra andre hoteller. Koselig rom med stor og utrolig god seng! Kjempefin beliggenhet og ypperlig når man vil rusle rundt i Gamla stan, men også kort vei til andre severdigheter i Stockholm.

Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, Inger-Torill H