Anmeldt 28. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicHotels, Receptionschef på Scandic Gamla Stan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Anmeldt 16. oktober 2017

Vi var veldig godt fornøyd med vårt opphold på Scandic Gamla Stan i Stockholm. Hotellet er sentralt og i gangavstand til det meste. Frokosten var god og innholdsrik, rommene var fine og rene, resepsjonen var døgnåpen og betjeningen hyggelig!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, R1304NLheidih
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2017

Hej R1304NLheidih, tack för att du har tagit dig tid och skriva en recension om oss.

Vilken fantastisk upplevelse ni har fått av oss, det är precis såhär vi vill att våra gäster ska känna när de bor hos oss.

Jag hoppas vi ses snart igen, ni är varmt välkomna tillbaka!

Maria Nyström, Scandic Gamla Stan

Anmeldt 27. juli 2017

Trivelig lite hotell med fin beliggenhet i Gamla stan hvor man har lett tilgang til alle andre bydeler Særpreget med gamle møbler og prismekroner. Ikke store rom men rent og pent og gode senger. Intim frokostsal hvor man fort kommer i prat med andre gjester. Hyggelgi betjening og service.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Morten A
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2017

Hej Morten A,
Tack för din recension här på Tripadvisor. Vi blir alltid glada av att få så här fin feedback från våra gäster. Vi önskar dig välkommen tillbaka!
Vänligen,
Ted Andersson
Scandic Gamla Stan

Anmeldt 25. juli 2017

Sjarmerende hotell med flott beliggenhet i Gamla Stan. Betjeningen var hjelpsomme og hyggelige. Pene rene rom, ikke noe luksus, men har alt det man trenger. Sengene er svært komfortable, et godt sted å hvile etter å ha trasket rundt hele dagen. Forkost med det aller meste av hva man kan ønske seg. Det eneste jeg egentlig kan sette fingern på er at det var vanskelig å kople seg til wifi.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Cappelen
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2017

Hi Cappelen,

Thank you for taking your time and write about your stay with us.

How lovely to hear that you enjoyed the location of our hotel and the friendly staff.
The wifi is a bit of a problem at the time but we are looking into if there is something we can do to improve it as soon as possible.

I hope we can have you as our guest soon again, welcome back!

Maria Nyström, Scandic gamla stan

Anmeldt 24. februar 2017 via mobile enheter

Svært koselig og gjennomført intimt hotell. Vi hadde bestilt litt større 2 mannsrom, og fikk rom i øverste etasje. Nydelig innredet rom med gamle møbler. Brukbart renhold. Nydelig frokost, desverre er frokostsalen litt liten.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, marianneo383
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Gamla Stan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Hej Marianne O,

tack för din fina recension.
Vad roligt och höra att du gillade både rummet och vår fukost buffé.
Vi ser fram emot att få ha dig som gäst hos oss snart igen.

Välkommen åter!

Maria Nyström, Scandic Gamla Stan