Ulike måter å oppleve Stockholm Old Town på
34 anmeldelser
Under broene i Stockholm
126 anmeldelser
Anmeldt 7. november 2018

En kald høstdag med vind. Mange fine butikker og et godt utvalg med restauranter. Fikk også med vaktavløsningene på slottet med militærmusikk. Mange mennesker. Gamla stan er noe som bør oppleves når en besøker Stocholm.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Tore T
Anmeldt 30. oktober 2018

Fant en koselig italiensk restaurant midt i "gamla staden" hvor vi ble sittende vel og lenge og se på turister som jagde forbi. Nydelig mat og ypperlig service- Stockholm er alltid bankers. men i Old Town blir det for mange souvenir butikker

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, SolveigG59
Anmeldt 20. oktober 2018

Et hyggelig område av Stockholm, med mange små butikker og kafeer. Noen er nok turistfeller, og mye av det de små butikkene tilbyr er jo tilpasset en stor mengde turister. Men trivelige små gater med godt vedlikeholdte bygårder i en stemningsfull bydel.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, otomlie
Anmeldt 3. september 2018

Veldig fint å titte rund I gatene. Det var også mange koselige restauranter med god mat! Vi sykklet hit, og fordi det var flere stoppestasjoner rundt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, VildeCG
Anmeldt 27. august 2018

Vi reiser til Stockholm på varemesse to ganger i året, og må alltid gå til Gamla Stan. Spise på en koselig restaurant og gå i de små koselige gatene.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Berit Sola G