Gamlebytur i Stockholm

Ulike måter å oppleve Stockholm Old Town på
Gamlebytur i Stockholm
93 anmeldelser
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Som andre oldtowner har Stockholm sin. Trange gater og smug som alle har sine historier, små kafeer og nisjebutikker var verdt et besøk. Julemarkedet var ikke spesielt stort og litt «kjedelig». Kan tenke oss en gjenvisitt på sommeren, da er det noe koselig å rusle seg bort i gaten

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 513terjeh
Anmeldt 7. november 2018

En kald høstdag med vind. Mange fine butikker og et godt utvalg med restauranter. Fikk også med vaktavløsningene på slottet med militærmusikk. Mange mennesker. Gamla stan er noe som bør oppleves når en besøker Stocholm.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Tore T
Anmeldt 30. oktober 2018

Fant en koselig italiensk restaurant midt i "gamla staden" hvor vi ble sittende vel og lenge og se på turister som jagde forbi. Nydelig mat og ypperlig service- Stockholm er alltid bankers. men i Old Town blir det for mange souvenir butikker

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, SolveigG59
Anmeldt 20. oktober 2018

Et hyggelig område av Stockholm, med mange små butikker og kafeer. Noen er nok turistfeller, og mye av det de små butikkene tilbyr er jo tilpasset en stor mengde turister. Men trivelige små gater med godt vedlikeholdte bygårder i en stemningsfull bydel.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, otomlie
Anmeldt 3. september 2018

Veldig fint å titte rund I gatene. Det var også mange koselige restauranter med god mat! Vi sykklet hit, og fordi det var flere stoppestasjoner rundt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, VildeCG