“Fantastisk hotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Grand Hotel
Nr. 4 av 155 hoteller i Stockholm
Anmeldt 23 januar 2017 via mobile enheter

Bare skryt fra meg. Bodde 3 netter her i forbindelse med jobb konferanse. Flotte store, rene rom. Fikk utsikt mot det kongelige slott. Nydelig! Rommet blir gjort klar til natten i tillegg til vanlig rengjøring. Utrolig følelse av luksus. Oppmerksomme ansatte i alle ledd som gir veldig bra service. Plasseringen er optimal. Kort vei til shopping og severdigheter. Deilig frokost gir en god start på dagen. Flott Spa for de som liker dette. Fikk ikke prøvd det selv, men mine kollegaer skrøt veldig.

Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Annkrs

Anmeldt 25 november 2016 via mobile enheter

Et utrolig flott og hyggelig storhotel i Stockholm. Meget høy standard, fantastisk frokost og hele 4 meget gode restauranter å velge mellom til middag, hvorav 2 med Michelin- stjerne(r). En flott spa-avdeling. Høy grad av service.

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Trond H
Anmeldt 14 mai 2016

Grands beliggenhet i hjertet av Stockholm, atmosfære, standard på rom og alle fasiliteter og den gjennomførte vennlig og alltid imøtekommende servicen til alle i betjeningen gjør et opphold på Grand til det beste du kan forvente av et hotell.

• Opphold: mai 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
Takk, Roy S
Anmeldt 20 februar 2016 via mobile enheter

Kan vel ikke skrive annet en e meget bra omtale av dette hotellet.
Ble møtt av hyggelig betjening som tok hånd av bagasjen å fikk meg meget hurtig innsjekket. Kom opp på rommet som hadde en perfekt utsikt over elven å slottet. Deilig å perfekt seng, stor å deilig bad.
Prøvde også spa avdeling. Meget bra også den :). Da vi kom hjem etter endt middag ute var rommet gjort klart for å legge seg. Meget meget bra:) kommer snart tilbake ved en senere anledning :))

Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, Stian R
Dean B, Director of Sales på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 mars 2016

Dear Stian R

Thank you for a great review, it seems you enjoyed most of what makes up the Grand Experience. However best of all is that you will be coming back soon.

Warm regards
Dean

Anmeldt 24 september 2015

Vi har tidligere bodd på Grand hotel i Oslo og hadde store forventinger til Grand i Stockholm også. Hotellet fremstår som fantastisk pent og luksuriøst og det er det når man kommer inn dørene. Personalet er hjelpsomme og hyggelige, men føles til tider at det blir veldig påsatt og uekte. Dette var et inntrykk vi fikk til tider, men enkelte skal selvfølgelig roses for god service og oppmerksomhet.

Vi leide et dobbeltrom med utsikt mot slottet. Rommet var greit nok i seg selv, men flisene i dusjen hadde virkelig kunne trengt å blitt skuret. Lite hyggelig å ta seg en dusj når det er møkkete og det er såppas mange personer som har brukt det tidligere.

Frokosten var god, men det var veldig mye folk og vi endte opp med å sitte på et bord helt inntil noen andre gjester. Blir fort veldig trangt og litt ubehagelig for vår del å sitte så tett på noen vi ikke kjenner. Dette er selvfølgelig individuelt og andre vil sikkert ikke ha noe problem med det.

Alt i alt så forventer vi mer av Grand hotel, dere har litt å lære om dere skal være i klassen 5* og prisen for dobbeltrommet var også veldig dyrt i forhold til hva man får.

• Opphold: september 2015, reiste med familie
Takk, AnneMay92
Dean B, Director of Sales på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 oktober 2015

Dear AnneMay92

Thank you for posting your review we are sorry for the problems you experienced during your stay. Hopefully you brought this to the attention of our staff during your visit so we were able to rectify the situation. Thank you for the positive comment regarding the team and we hope to welcome you again soon.

Warm regards
Dean

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Stockholm hotellene
Lydmar Hotel
Nr. 16 av 155 i Stockholm
1 473 anmeldelser
Radisson Blu Waterfront Hotel
Vis priser

Har du vært i Grand Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Grand Hotel

Adresse: Sodra Blasieholmshamnen 8, Stockholm 111 48, Sverige
Beliggenhet: Sverige > Stockholm > Stockholm > Norrmalm
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.2 spahotell i Stockholm
Nr.4 romantisk hotell i Stockholm
Nr.4 luksushotell i Stockholm
Nr.6 familiehotell i Stockholm
Nr.7 forretningshotell i Stockholm
Prisnivå: kr 2 289 - kr 5 239 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Grand Hotel 5*
Antall rom: 278
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Grand Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Stockholm Grand Hotel
Intercontinental Stockholm

Er dette din oppføring på TripAdvisor?