Sheraton.com
  • Restaurant
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 154 per natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 28/07
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 147 per natt.

Freys Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 142 per natt.

Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Mye for pengene!)
Hilton
Besparingsvarsel! 32 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 32 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 267 per natt.

Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 28 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 28 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 139 per natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Besparingsvarsel! 21 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 21 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 165 per natt.

Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Anmeldt 4. september 2017

er grand hotel, litt anonym velkomst, her er en kjølig eleganse, i resepsjonen som på rommet som i baren som under frokost serveringen. Men alt er perfekt, utsikten til slottet, gamlebyen, riksdagen, operaen, denne sirkelen av makt og prakt finnes sannsynligvis intet annet sted i verden.

• Opphold: august 2017, reiste alene
Takk, Anton G
Anmeldt 25. juli 2017 via mobile enheter

Vi var der for en overnatting og var så heldige å få et av de nyoppussede rommene.
Utrolig bra service, ekstremt bra renhold og meget god atmosfære hos både gjester og personal.

Anbefales på det varmeste!!!

Opphold: juli 2017, reiste som et par
Takk, Robert B
Anmeldt 5. juni 2017

Høy klasse på alle fasiliteter. Noe dyr behandling i spaet, men kvaliteten var meget bra. Servicevennlig personal, nydelig frokost og også en gøyal opplevelse på den relativt nye restauranten Rutabaga. Benytter aldri et annet hotell igjen dersom vi vender tilbake til Stockholm

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med The Leading Hotels of the World
Takk, 196espens
Anmeldt 11. april 2017

Helg med fruen på Grand Hotel. Hotellet har suveren beliggenhet, og når du kommer inn er det en rolig og ærverdig atmosfære med alltid tilstedeværende og svært service-minded betjening slik det forventes å være på et slikt hotell. Stort og luksuriøst rom, bra in-room dining. Man forventer å bli tatt godt vare på når man bor på Grand, og det blir man, alle de små detaljene er på plass i form av oppmerksomheter og hva som totalt sett virker som en genuin interesse av å gi gjesten en god opplevelse.

• Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Øyvind B
Dean B, Director of Sales på Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2017

Dear Øyvind B

It is always great to read that we have delivered on our guests expectations so thank you for sharing that. And we agree, the location is great with a unique view over the water to the Royal Palace.

Come back soon.

Warm regards
Dean

Anmeldt 23. januar 2017 via mobile enheter

Bare skryt fra meg. Bodde 3 netter her i forbindelse med jobb konferanse. Flotte store, rene rom. Fikk utsikt mot det kongelige slott. Nydelig! Rommet blir gjort klar til natten i tillegg til vanlig rengjøring. Utrolig følelse av luksus. Oppmerksomme ansatte i alle ledd som gir veldig bra service. Plasseringen er optimal. Kort vei til shopping og severdigheter. Deilig frokost gir en god start på dagen. Flott Spa for de som liker dette. Fikk ikke prøvd det selv, men mine kollegaer skrøt veldig.

Opphold: januar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Annkrs