Ulike måter å oppleve Vasa Museum på
126 anmeldelser
Kongelig kanaltur
38 anmeldelser
Anmeldt 20. oktober 2018

Et must ved besøk av Stockholm. En spennende og utrolig historie, godt og imponerende presentert. Fine lokaler, nyttig og godt tilpasset informasjon.
Anbefales !

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, otomlie
Anmeldt 14. oktober 2018

Til en rimelig pris kan du besøke skipet og deres gjenstander som ligger rundt skipet med tekst. Fantastisk imponerende jobb som er gjort på museet, så det er ikke bare skipet som er intressant.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, torsteine477
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Et museum man bør besøke. Skipet kan ikke beskrives i en kort tekst, men museet holder meget høy standard. Jeg var med på en guidet omvisning. Mens omvisningene med engelsktalende guide var veldig fulle, hadde min svensktalende guide bare meg og tre andre å ta seg av. Dette gjorde omvisningen veldig informativ og den kunnskapsrike guiden gjorde en utmerket jobb med å bringe historien til live.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Tommy G
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott og interessant museum på alle måter. Spennende å se både skipet og utstillingene rundt. Passer godt for alle aldre. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ptl001
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Jeg trodde dette ble et kort besøk, men her var det veldig mye å se. Varierende og spennende utstillinger som var interessant for store og små. Anbefales!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, LineMarita